رجب‌زاده: باید برای صدرنشینی آماده شویم

رجب‌زاده: باید برای صدرنشینی آماده شویم

مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن معتقد است که هر دو تیم استقلال و تراکتور شایسته حضور در فینال بودند.


رجب‌زاده گفت: به عقیده من هر دو تیم رقابت‌های نیمه‌نهایی یعنی استقلال و تراکتور جزو تیم‌هایی قدر و باریشه لیگ است. برای همین برای ما فرقی نمی‌کرد کدام تیم به راهی مسابقه فینال شود.

او ادامه داد: تا ۳ خرداد که زمان دیدار فینال هست هنوز زمان زیادی باقی‌مانده و تا آن زمان معلوم تیم‌ها فراز و فرودهای زیادی را پشت سر می‌گذارند و احتمال مصدومیت و محرومیت بازیکنان هم وجود دارد.

وی افزود: من امیدوارم که دو تیم در فینال بازی خوبی را به نمایش بگذارند و ذوب‌آهن هم بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این جام دفاع کند.

رجب‌زاده گفت: به نظر من در بازی دیروز استقلال و تراکتور هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خواستند بازی به پنالتی کشیده شود برای همین هم دفاعی بازی نمی‌کردند. شرایط بازی هم طوری رقم خورد که دو تیم در جریان بازی گل بزنند و تکلیف فینالیست مشخص شود.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد اینکه حضور ذوب و استقلال در جام حذفی در لیگ به نفع پرسپولیس خواهد شد، افزود: به نظر من اینکه از حالا بخواهیم در مورد تکلیف تیم‌های اول تا سوم لیگ حرف بزنیم و بگوییم که حضور استقلال و ذوب به نفع پرسپولیس است، خیلی زود است. چون معلوم نیست تا آن زمان کی مرده باشد و کی زنده؟!

رجب‌زاده در مورد دیدار دور برگشت مقابل ملوان گفت: به عقیده من همه بازی‌ها سخت است ما هفته قبل مقابل استقلال خوزستان نتوانستیم نتیجه بگیریم و برای همین هم به دنبال گرفتن نتیجه از این دیدار خانگی هستیم. در مقابل ملوان هم چند هفته‌ای است نتایج خوبی به دست نیاورده و آنها هم برای امتیاز گرفتن به اصفهان بیایند ولی ما باید سعی کنیم از سه، چهار دیدار خانگی امتیازات لازم را به‌دست بیاوریم و صدرنشین شویم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین