به جز آتش فشان ؛ همه نوع بحرانی در خوزستان وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: انتظار داریم در سفر معاون وزیر فناوری و ارتباطات به استان خوزستان، به مرتفع کردن عدم وجود بالن ماهواره ای و ارتباطات رادیویی و بیسیم و نقاط کور آنتن دهی در استان توجه ویژه شود.
به گزارش ایلنا، کیامرث حاجی زاده در جلسه توسعه کسب و کار فضا پایه، کاربردهای فناوری فضایی در استان خوزستان و موضوعات مرتبط با سیل اخیر که با حضور مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی کشور و استاندار خوزستان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: بارها تکرار کرده ام که خوزستان طی سه سال گذشته در بحران مدیریت شده است.
وی افزود: در زمان سیل مرکز استان خوزستان در ۴۸ ساعت با مشکلات عمده ای از جمله مشکل فناوری ارتباطات مواجه شد که پس از آن فهمیدیم که چقدر آسیب پذیر هستیم؛ البته با حسن تدبیر استاندار خوزستان توانستیم اوضاع را به شرایط عادی بازگردانیم. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره اینکه خوزستان به طور همزمان ۵ مدل آب و هوایی کشور را در خود دارد، تصریح کرد: از ۳۲ بحران کشور بجز آتش فشان مابقی در خوزستان وجود دارد.
حاجی زاده تاکید کرد: انتظار داریم به مرتفع کردن مشکلات زیرساخت های فناوری و ارتباطات در استان و نقاط کور آنتن دهی در برخی نقاط مرکز استان و آزاد راه ها توجه ویژه شود.
سرپرست توسعه مدیریت و منابع استانی خوزستان از عدم وجود ارتباط رادیویی و بیسیم در استان خبر داد و گفت: این یکی از مشکلات عمده ما در زمینه فناوری و ارتباطات است که برای کمک به مخاطرات مناطق صعب العبور بسیار ضروری است.
حاجی زاده اشاره کرد: استان به بالن ماهواره ای که از طریق آن ارتباطات دیتا و اینترنتی میسر می شود نیاز دارد که در مواقع ضروری بتواند در مواقع خطر مؤثرتر اقدام کند.
وی در پایان خوزستان را پاشنه آشیل کشور خواند و عنوان کرد: انتظار داریم‌ مشکلات استان طی سفر معاون وزیر فناوری و ارتباطات مرتفع شود و به قول هایی که در سال گذشته داده شد، جامه عمل پوشانده شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین