شهردار منطقه یک اهواز : شرکت آبفا به تعهداتش عمل نمی‌کند

شهردار منطقه يك اهواز : شركت آبفا به تعهداتش عمل نمي‌كند

کاوه پور گفت : شرکت آب و فاصلاب اهواز به تعهدات و وظایف اصلی خود به درستی عمل نمی کند.
به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، شهردار منطقه یک اهواز در خصوص مشکلات سطح شهر اهواز اظهار داشت : شهروندان اغلب مطالبات را از شهرداری درخواست می کنند در صورتیکه مرتفع کردن اکثر این مشکلات بر عهده سایر دستگاه های اجرایی از جمله شرکت آب و فاضلاب اهواز می باشد.
کاوه پور در خصوص بالازدگی های فاضلاب و سرقت درب منهول های سطح شهر اهواز خاطر نشان کرد : مردم در اکثر مواقع شهرداری را مقصر اصلی مشکلات و وضعیت فعلی می دانند در صورتیکه رفع معضل بالازدگی فاضلاب و جایگزینی درب منهول وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب اهواز می باشد.
شهردار منطقه یک اهواز افزود : برای رفع و حل مشکلات مربوط به آبفا، مکاتبات متعدد و قابل توجهی میشود اما اقدام موثری از سوی این شرکت که متولی اصلی است صورت نمی گیرد.
کاوه پور پیرامون کم کاری های شرکت آبفا گفت : متاسفانه شرکت آب و فاضلاب اهواز خود را پشت سر شهرداری پنهان می کند و از انجام وظایف اصلی خود شانه خالی کرده و باعث نارضایتی شهروندان از شهرداری می شود در صورتی که رفع برخی مشکلات از قبیل ترمیم های بعد از حفاری، حل معضل سرقت دریچه های منهول فاضلاب، رفع ریزش های خطرناک و … بر عهده شرکت آب و فاضلاب می باشد.
شهردار منطقه یک اهواز گفت : در بسیاری از موارد علیرغم تعهد آبفا به ترمیم های بعد از حفاری، اعلام خطر فقدان دریچه های منهول فاضلاب و یا ریزش های خطرناک، شهرداری پیرو دستور شهردار اهواز به علت جلوگیری از نارضایتی شهروندان راسا نسبت به رفع موارد فوق اقدام می نماید در صورتی که اینگونه اقدامات بر عهده آبفا بوده و شهرداری هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
کاوه پور در خصوص کم کاری آبفا و پنهان شدن این شرکت پشت سر مردم خطر نشان کرد : وقتی به علت بدقولی های شرکت آب و فاضلاب اهواز در انجام تعهدات، مجوز جدید صادر نمیشود، این شرکت مردم را در مقابل شهرداری قرار می دهد که این موضوع به نارضایتی شهروندان از مجموعه زحمتکش شهرداری منجر می شود.
شهردار منطقه یک اهواز افزود : به طور مثال در یکی از مناطق، علیرغم اطلاع رسانی و نامه نگاری های فراوان شهرداری با شرکت آب و فاضلاب اهواز بیش از ٣ ماه است که خیابانی را پس از حفاری به حال خود رها کرده و هیچگونه اقدامی برای ترمیم و آسفالت آن خیابان و سایر خیابان های مشابه ننموده که این موضوع باعث نارضایتی شهروندان شده است.
کاوه پور ادامه داد : در برخی نقاط به دلیل ریزش فاضلاب، حفره های بزرگ و خطرناکی به وجود آمده و این موضوع جان شهروندان بالاخص کودکان و سالمندان را به مخاطره انداخته و هر لحظه امکان رخداد حادثه ای تلخ و ناگوار وجود دارد و علیرغم اطلاع رسانی های متعدد شهرداری به آبفا، این شرکت از انجام وظایف محوله کوتاهی کرده و شانه خالی میکند.
شهردار منطقه یک اهواز در خصوص دفع آب های سطحی توسط شهرداری اظهار داشت : دغدغه اصلی مدیران شهرداری اهواز همواره پیگیری و رفع مشکلات شهر و شهروندان می باشد و در خصوص دفع آب های سطحی نیز باید گفت که شهرداری تا امروز کوچکترین قصور یا کوتاهی انجام نداده است ولی نکته قابل توجه این می باشد که اکثر مواردی را که در شهر اهواز مشاهده می فرمایید و باعث نارضایتی شهروندان شریف اهوازی شده، بالازدگی فاضلاب است که رفع این معضل از وظایف اصلی شرکت آب و فاضلاب اهواز می باشد که متاسفانه آبفا در این امر کوتاهی نموده و توپ را به زمین نهادهای دیگر از جمله شهرداری می اندازد.
وی در پایان گفت : همه دستگاه های اجرایی باید در مقابل وظایف خود در ارایه خدمات به مردم شریف و ولایتمدار اهواز نهایت تلاش را انجام نموده تا شاهد آبادانی و پیشرفت شهرمان و در نهایت رضایتمندی شهروندان باشیم.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین