ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تایید شد

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تایید شد

محمد نظری اظهار کرد: هفته گذشته فتاحی، نماینده سازمان لیگ و فدراسیون طی آخرین بازدیدی که از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان داشت، گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد و آن‌ها هم ورزشگاه ما را تایید کردند و گفتند کارهای انجام شده در این ورزشگاه طبق استانداردهای AFC است.
وی خاطر نشان کرد: جایگاه خبرنگاران، وی‌آی‌پی و وی‌وی‌آی‌پی در این ورزشگاه ایجاد شده است. رختکن ها و زمین چمن ورزشگاه نیز به خوبی آماده سازی شده اند و مشکلی وجود ندارد. این ورزشگاه کاملا آماده سازی شده است. هتل دانشگاه آزاد را نیز برای اسکان تیم ها در نظر گرفته ایم. در کل شرایط برای میزبانی مهیا است و بازی این هفته تیم ما برابر پدیده در مسجدسلیمان با حضور هواداران مان برگزار می شود.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره عملکرد این تیم در نخستین هفته لیگ برتر مقابل سایپا گفت: با توجه به این‌که این بازی اولین دیدار ما در لیگ بود، کمی با احتیاط بازی کردیم تا هم خودمان و هم حریف را ارزیابی کنیم که این کار طی بازی انجام شد، ضمن این‌که سعی کردیم از فرصت ها نیز بهره ببریم.
وی ادامه داد: بازیکنان مان برنامه‌ای که باقری نیا به آن‌ها داده بود را به خوبی اجرا کردند. طبیعتا باقری نیا نقاط ضعف تیم را شناسایی کرده است و در بازی های آینده، اشکالات برطرف خواهد شد. ما باوجود این که از نتیجه رضایت داشتیم ولی به نظرم این تمام ظرفیت تیم ما نبود.
نظری در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند ممکن است نفت مسجدسلیمان با این بازیکنان جوان و کم تجربه مقابل تیم های مدعی به مشکل برخورد کند؟ عنوان کرد: درست است تیم ما جوان و کمی کم‌تجربه است ولی همین جوانان ما توانمندی ها و ظرفیت هایی دارند. باقری نیا نیز مربی کار کشته و با تجربه ای است و می تواند بازیکنان را به حدی برساند که مشکلی پیدا نکنند.
وی افزود: ما از رویارویی با تیم های مدعی هراسی نداریم و برای بازی با این تیم ها نیز بیشتر آماده هستیم. سعی می‌کنیم برنامه هایی اجرا کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم یقه تیم های بزرگ و آن تیم هایی که هزینه های بالا و ستاره های آن چنانی دارند را بگیریم. ما برای بازی با این تیم ها آمادگی بیشتری داریم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین