در روزهای سخت کرونایی ؛ نمایندگان فعلی و آینده ناپدید شدند!

در روزهاي سخت كرونايي ؛ نمايندگان فعلي و آينده ناپديد شدند!

خوب است در ایامی که ذهن همگان در سیطره ویروس کووید۱۹؛ موسوم به کرونا قرار گرفته است به چشم هایمان فرصت نگاه کردن بدهیم و درس‌های فرانگرفته زیادی را بیاموزیم.
روز‌های سخت، یکی پس از دیگری درحال سپری شدن است و چه خوب است که مردان روز‌های سخت را بهتر بشناسیم.
در این ایام کرونایی؛ دیگر نه تنها خبری از نمایند‌گان فعلی خورستان به گوش نمی‌رسد؛ بلکه دیگر سر و کله برخی از نامزد‌های پیروز انتخابات هم دیده نمی‌شود.
کاندید‌اهایی هم که در حوالی اسفندماه در جمع طرفداران خود جولان می‌دادند و رای نیاورده‌اند به طرز ملموسی دیده نمی‌شوند اما نگران نباشید چون ۴ سال دیگر سر و کله همگی آنان پیدا خواهد شد.
ای کاش همانانی که خود را داعیه‌دار خدمت‌گزاری به مردم و نیازمندان معرفی می‌کردند و اگر گهگداری اقدامی مثبت انجام می‌داند با انتشار عکس و فیلم‌های مربوطه در شبکه‌های اجتماعی اوضاع را به چنگ خود در می‌آورند؛ اکنون در صحنه عمل حاضر می‌شدند و همانند جهادگران بسیجی، طلاب، هیات‌های مذهبی و نیرو‌های داوطلب مردمی خود را در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار می‌دادند.
آری، این روز‌ها با دقت به محیط اطراف خود بنگرید و آنانی را که در راستای خدمت‌رسانی و تنها به واسطه احساس مسؤولیت اجتماعی به کمک مسؤولان وقت آمده‌اند و در این راه شب‌ را به روز و روز‌‌ را به شب دوخته‌اند، خوب به خاطر‌ بسپارید و مردان روز‌های سخت را بهتر بشناسید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین