استاندار خوزستان : فعالیت بدون کارت سلامت جرم است

استاندار خوزستان گفت: مشاغلی که به عنوان مشاغل کم‌خطر در استان معرفی شده‌اند فقط در صورت داشتن کارت سلامت اجازه فعالیت دارند و هرگونه فعالیت بدون داشتن «کارت سلامت» جرم محسوب می شود. غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از بیمارستان شفا اهواز در حضور خبرنگاران اظهار کرد: مردم نگران نباشند چرا که بر عهد خود با آنها پایبند هستم و همه تلاش خود را در صیانت از سلامت آنها خواهم کرد.
وی افزود: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خارج نشدن از منازل فقط در موارد ضروری می‌توانند نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای را در مهار این اپیدمی داشته باشند. استاندار خوزستان تأکید کرد: مدیران کل، مدیران عامل و روسای سازمان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای را در مهار این اپیدمی در ادارات و مراکز دارند لذا ضمن انجام فعالیت در ادارات، باید دغدغه مندی و با مدیریت صحیح تلاش کنند و حضور کارکنان را به حداقل و آن هم در صورت ضروری برسانند. شریعتی تصریح کرد: با هرگونه تصمیم و اقدامی که بدون نظر ستاد استانی کرونا انجام شود برخورد جدی خواهم کرد و با هیچ‌کس تعارفی ندارم. وی ادامه داد: مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا به این معنی نیست که همه چیز تمام شده است بلکه تازه کار ما در این راستا آغاز شده است. استاندار خوزستان خبر داد: فرمانداران استان همچنان سخت‌گیرانه به کار خود ادامه دهند و ورودی‌های استان و شهرها کنترل و تردد درون‌شهری باید به حداقل برسد. شریعتی اضافه کرد: سختگیری‌ها همچون گذشته به قوت خود باقی است و با مشاغلی که مجوز فعالیت دارند اما پروتکل‌ها را لحاظ نکنند به شدت برخورد می‌شود. وی ادامه داد: با اصنافی که مجوز فعالیت ندارند اما شروع به کار کرده‌اند در صورت مشاهده برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
استاندار خوزستان در پایان گفت: به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور داده شده است مشاغلی که به عنوان مشاغل کم‌خطر در استان معرفی شده‌اند فقط در صورت داشتن کارت سلامت اجازه فعالیت دارند و هرگونه فعالیت بدون داشتن کارت سلامت جرم محسوب می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین