رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز : خیابان های اصلی کوی مشعلی به زودی آسفالت می شود

رئيس كميسيون تحقيق، نظارت و بازرسي شوراي شهر اهواز :  خيابان هاي اصلي كوي مشعلي به زودي آسفالت مي شود

محمدرضا ایزدی : بیش از ۲۰ سال است به کوی مشعلی که جزو مناطق قدیمی اهواز محسوب می شود هیچ گونه خدماتی ارائه نشده است که بابت این موضوع احساس شرم می کنم*

*شهردار منطقه یک اهواز : خدمات دهی و انجام پروژه های عمرانی در کوی مشعلی شتاب بیشتری می گیرد*

محمدرضا ایزدی اظهار داشت : از اینکه بیش از ۲۰ سال است که به منطقه کوی مشعلی اهواز هیچ گونه خدماتی ارایه نشده احساس شرم می کنم.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در بازدید از منطقه کوی مشعلی به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت : متاسفانه بیش از ۲۰ سال است که به دلایل مختلف هیچ ارگانی به اهالی منطقه محروم کوی مشعلی اهواز خدماتی ارایه نکرده است.

ایزدی خاطر نشان کرد : در نشستی که با اهالی کوی مشعلی در مسجد شهدا و صاحب زمان داشتیم اهالی از مشکلات فراوان آن منطقه از جمله جاری شدن فاضلاب در خیابان ها، عدم آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی، نبود فضای سبز و خدمات رسانی گله مند بودند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد : پس از شنیدن اظهارات اهالی کوی مشعلی، بازدیدی به همراه شهردار منطقه یک اهواز از محل داشتیم که قرار بر این شد مشکلات اولویت بندی شده و رفع مشکلات اصلی در برنامه شهرداری منطقه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد : پس از پیگیری های فراوان مقرر شد در گام اول به زودی خیابان های اصلی کوی مشعلی و نوارهایی که توسط شرکت آبفا حفاری شده و به حال خود رها شدند زیرسازی و آسفالت شوند (البته این نکته نباید فراموش شود خیابان هایی که هنوز مشکل فاضلاب آنها حل نشده مشمول این اقدامات نخواهند شد) و وضعیت اسفناک بلوار اصلی و فضای سبز منطقه ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز گفت : اینکه بیش از ۲۰ است به این منطقه که جزو مناطق قدیمی اهواز محسوب می شود و قدمت زیادی دارد هیچ گونه خدماتی ارائه نشده باید مسئولان وقت پاسخگو باشند ولی اینجانب به عنوان عضو شورای پنجم شهر اهواز به دلیل انبوهی از مشکلات در این منطقه احساس شرم می کنم و تمام تلاش خود را برای رفع آن ها خواهم نمود.

ایزدی در پایان اظهار کرد : مردم شریف و نجیب اهواز مطمئن باشند دغدغه اصلی همه اعضای شورای پنجم محرومیت زدایی و ارائه باکیفیت ترین خدمات به شهروندان بالاخص مناطق محروم و کم برخوردار است و این شورا برای رفع مشکلات شهروندان روز و شب نمی شناسد.

*خدمات دهی و انجام پروژه های عمرانی در کوی مشعلی شتاب بیشتری می گیرد*

کاوه پور شهردار منطقه یک اهواز نیز در دیدار با اهالی کوی مشعلی اظهار داشت : خدمات‌دهی و انجام پروژه های عمرانی در سطح منطقه خصوصاً محله کم برخوردار کوی مشعلی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود : کوی مشعلی یکی از محله های قدیمی اهواز می باشد که شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و به تازگی و طی ماه های اخیر به منطقه یک شهرداری اهواز ملحق شده که با ایجاد ناحیه جدید خدماتی در این منطقه قطعا در آینده کیفیت خدمات افزایش خواهد یافت.

شهردار منطقه یک اهواز تاکید کرد: راه اندازی ناحیه جدید خدمات شهری جهت افزایش اقدامات خدماتی، کاشت درخت، افزایش سرانه فضای سبز ، پروژه‌های عمرانی، جدولگذاری، ترمیم و لکه گیری آسفالت و زیرسازی و روکش آسفالت خیابان های پرتردد در اولویت برنامه های شهرداری منطقه یک قرار دارد.

کاوه پور با تاکید بر افزایش سرانه های خدماتی در کوی مشعلی گفت: این محله از نظر فضای سبز و سرانه های خدماتی از محله های کم برخوردار محسوب می شوند و در تلاش هستیم که میزان این سرانه ها را در جهت تامین رضایتمندی حداکثری شهروندان افزایش دهیم و در راستای همین امر زمین های بی دفاع شهری و زمین هایی که قابلیت تبدیل شدن به فضای سبز دارند شناسایی و تبدیل به فضای سبز برای استفاده عموم می شوند.

این مقام مسئول در پایان افزود : یکی از مهمترین درخواست ها و نیازهای ساکنین محترم مشعلی روکش آسفالت است که با پیگیری های انجام شده در دستور کار قرار دارد و پس از مرتفع شدن موانع و زیرسازی معابر روکش آسفالت انجام خواهد شد و همچنین ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آغاز گردیده و ان شاءا… اقدامات خوبی در این منطقه صورت خواهد گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین