سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز : سامانه نوبت دهی آنلاین آزمایش ازدواج راه اندازی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین آزمایشگاه ویژه زوجین در سطح استان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این سیستم نوبت دهی هم اکنون در حال بهره برداری در سطح استان است، افزود: این سیستم به منظور تسهیل فرآیند اخذ نوبت دهی توسط مراجعه کنندگان و بالا بردن کیفیت خدمات درمانی تولید شده است و عدم نیاز به مراجعه حضوری بیماران از بهترین دستاوردهای این سامانه می باشد. امیر جمشید نژاد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی نیز در این خصوص گفت: در وضعیت بحرانی اخیر در شرایط همه گیری و شیوع ویروس کورونا و ضرورت هرچه بیشتر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پس از مشاهده رخدادها و مشکلات پیش آمده در خصوص تجمع زوجین ازدواجی در مراکز بهداشتی درمانی و آزمایشگاه ها و همچنین دفاتر ثبت ازداوج در سطح استان سامانه نوبت دهی با شرایطی ویژه به همت کارشناسان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با همکاری مسئولین معاونت بهداشت راه اندازی شد.
جمشید نژاد در بخش دیگری افزود: با توجه به فعالیتهای کارگروه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابله با کرونا ویروس در کمترین زمان ممکن، این سامانه نرم افزاری به‌صورت عملیاتی در مدت زمان ۴۸ ساعت طراحی و راه اندازی شد.
مدیر آمار و فناوری دانشگاه در ادامه داد: از ویژگی های این سامانه با محوریت نوبت دهی زوجین ارائه نوبت به زوجین در زمان بندی مشخص، دقیق و متفاوت با سایر متقاضیان جهت مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی و آزمایشگاه های استان و انجام فرآیند آزمایش پیش از ازدواج بدون کوچکترین اتلاف وقت می باشد که با تأییدات لازم توسط مسئولین مراکز بهداشتی- درمانی در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است. جمشید نژاد در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط همه گیری کرونا ویروس، جلوگیری از تجمع جمعیت در محل دفاتر ثبت ازدواج و مراکز بهداشت و درمان سطح استان و حفظ سلامت جامعه از دیگر دستاوردهای این طرح می باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین