رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز : شهرداری کوت عبدا… دست از سر اهالی کوی مشعلی بردارد

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جاسم موسی پور گفت : جهت جلوگیری از حیف و میل بیت المال و جلوگیری از تحمیل هزینه مالی و روانی به شهروندان در پروژه های آسفالت باید از عدم حفاری مجدد توسط دستگاه های خدماتی حتی المقدور اطمینان حاصل شود‌.
به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در خصوص مشکلات کوی مشعلی اظهار داشت : بعد از بررسی نقشه های ازبلت (اجرایی) آبفا مشخص گردید اکثر معابر کوی مشعلی علی رغم تلاش شرکت آبفای اهواز به علت عدم تکمیل پروژه های فاضلاب امکان آسفالت ندارند، ولی شهرداری منطقه یک اهواز در تلاش است که با رعایت اولویت، زیرسازی و آسفالت بعضی از کوچه های تکمیل شده را انجام دهد و در حال حاضر نیز لکه گیری را شروع کرده است.
وی خاطر نشان کرد : شهرداری کوت عبدا… یا باید به این محله خدمات مناسب ارائه دهد یا اینکه دست از سر این مردم محروم بردارد و بگذارد شهرداری اهواز کار خود را بکند. عضو شورای شهر اهواز افزود: استانداری و فرمانداری کی می خواهند به این غائله خاتمه دهند و مردم را از این پاسکاری ها خلاص کنند؟! دکتر موسی پور گفت : نامه ممانعت شهردار کوت عبدا… برای جلوگیری از اقدامات شهرداری اهواز موجود است و در صورت لزوم رسانه ای خواهد شد. وی اظهار داشت : فرمانداری اهواز به وظایف قانونی خودش عمل کند و از تعیین تکلیف مکتوب محدوده شهرها شانه خالی نکند و همچنین در دیگر مناطق به وظیفه قانونی خود جهت هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان (آبفا و شهرداری) عمل کند. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز عنوان کرد : در غیر اینصورت مردم همچنان در برخی مناطق اهواز با وجود حفاری ها و خرابی ها و ناهماهنگی ها شاهد مناطق شبه جنگ زده خواهند بود و مسئولیت آن متوجه فرمانداری خواهد بود. موسی پور در پایان خاطر نشان کرد : شورای اسلامی شهر اهواز در حد ظرفیت قانونی سعی کرده است میزبان خوبی برای این هماهنگی ها باشد، در عدم وجود مدیریت واحد، بحث هماهنگی در اهداف و برنامه ریزیها در کلانشهرها بسیار کلیدی است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین