نماینده مردم آبادان : خوزستان فقط در شاخص فلاکت و بدبختی رتبه کسب کرده است

نماینده مردم آبادان : خوزستان فقط در شاخص فلاکت و بدبختی رتبه کسب کرده است

نماینده مردم آبادان درمجلس گفت: استاندار خوزستان در کارهای خود صادق نیست و وزارت کشور باید در قبال کارنامه شریعتی و سقوط شاخص‌های خوزستان پاسخگو باشد.
سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در نطق خود با انتقاد از مدیریت عالی استان، اظهار کرد: چرا استاندار خوزستان به جای اینکه در پی اختلاس‌‌گران باشد سند ملک آزمایشگاهش را به عنوان وثیقه مدیرعامل منطقه آزاد اروند قرار می‌دهد.
وی افزود: اختلاس‌های میلیاردی که هر از چند گاهی در استان خوزستان اتفاق می‌افتد جای سوال ندارد؟ دفاع آقای شریعتی درخصوص این موضوع جای اشکال است شما آمار بگیرید میزان تجمعات صنفی کارگران در سال ۹۷ و ۹۸ استان خوزستان نشان می‌دهد که خوزستان بی مدیر است.
نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: واقعا جای سوال دارد مردم استان خوزستان جز صداقت و پاکی چیزی را نمی طلبند استاندار خوزستان چرا بر مبنای صداقت با مردم صحبت نمی‌کند؟ او به قوم نجیب عرب توهین کرد همچنین به مردم روستایی و به همشهریان آبادانی من توهین کرد، به مرد روستایی که در سیل تمام زندگی‌اش را از دست داد توهین کرد. به کدام یک از شاخص‌های شریعتی مقهور شده‌اید.
وی افزود: بررسی کنید میزان سرمایه‌گذاری، بیکاری، سلامت و میزان اشتغال را ببینید استان خوزستان در کدام یک از این شاخص‌ها صاحب رتبه است جز شاخص فلاکت و بدبختی استان خوزستان؛ خوزستان استاندار دروغگو نمی‌خواهد.
مولوی به اعتراضات کارگری هفت‌تپه اشاره کرد و با بیان اینکه شریعتی در تاریخ ۲۶ آبان ۹۷ در نامه‌ای دو برگی به وزیر کار، ۲۰ دروغ نوشته است، عنوان کرد: استانداری که برای رفتن به هلال احمر تقلا می‌کند، شایسته استان خوزستان نیست.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین