هشدار حاج علی ناصری به دخالت برخی از مسئولین و شخصیت ها در امور شورای شهر

هشدار حاج علی ناصری به دخالت برخی از مسئولین و شخصیت ها در امور شورای شهر

عضو شورای شهر اهواز گفت:انتخاب هیات رییسه مبحثی مقطعی است که مدتی روی آن مانور داده می شود و پس از برگزاری انتخابات داخلی در شورا به روال عادی برمی گردد.
حاج علی ناصری در گفتگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: این روزها تمامی بحث ها حول محور انتخاب هیات رییسه شورا می چرخد.اطرافیان شورا به تکاپو افتاده اند که رییس فعلی شورا مجددا رییس بماند.ایشان با ۱۴ رای به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شدند اما چگونه است که رای وی ریزش داشته و از ۱۴ رای به ۱۱ رای آمده است؟آیا این نشان دهنده آن نیست که عملکرد ایشان راضی کننده نبوده است.حال چگونه است که برخی از اعضا برای رییس ماندن آقای علاسوند تلاش می کنند. چه منافعی در پس پرده وجود دارد که اطرافیان شورا را به تکاپو انداخته است که هیئت رئیسه فعلی حفظ شود.
وی افزود: دخالت های بی مورد و نابجا بعضی از عقبه های بیرون از سیستم شهرداری و شورا و حتی ورود نسنجیده شهردار باعث بروز حساسیت های زیادی شد که نتیجه این ورودها و دخالت ها تشکیل نشدن جلسه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و نیز دو دستگی میان اعضا بوده است.
ناصری افزود: اگر این حساسیت های کاذب بوجود نمی آمد اعضای شورا به دور از تعصب و بر اساس شایسته سالاری, اقدام به انتخاب هیات رییسه می کرد.اما متاسفانه شهردار و برخی از اعضا تمایل دارند که آقای علاسوند به هر طریق ممکن در جایگاه رئیس شورا بمانند.
وی خاطر نشان کرد: آقای علاسوند نه تنها نتوانست ۱۴ رای که به او دادند را افزایش دهد بلکه با ریزش ۳ تا ۴ نفری مواجه شد.این نشان دهنده ضعف مدیریتی ایشان است که نتوانست به تذکرات اعضا در طول یکسال گذشته اش جامه عمل بپوشاند.
این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد:آقای علاسوند دارای صفات نیکو وپسندیده ای است که بدور از نگرش های قومی عمل کرد.اما آیا داشتن صفات نیکو و پسندیده، گرهی از گره های بسیار زیاد در شورا و شهرداری را گشوده است. ایشان شیوه مدیریتی درستی را پیش نگرفت که همین شیوه باعث ریزش آرای او شده است و ۱۰ نفر مخالف سرسخت دارد. بطوری که این ۱۰ نفر اعلام می کنند که علاسوند نباید رییس بماند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین