نماینده ولی‌فقیه در خوزستان : کمیته رسانه باید تشکیل شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: درد و دل‌های اصحاب رسانه برای ما مهم است و در این راستا باید کمیته‌ای در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه به منظور تجمیع مشکلات و مطالبات رسانه‌ها تشکیل شود.
سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار با اصحاب رسانه در محل مصلای اهواز، اظهار کرد: درد و دل‌های اصحاب رسانه برای ما مهم است و باید به آن توجه شود. در حال حاضر در سخت‌ترین جنگ رسانه‌ای قرار داریم. جنگی که دشمنان برای پیشرفت خود قوه ادراکی مردم را تحت شعاع قرار داده است.
وی به بیانات مقام معظم رهبری «اگر تحریف شکست بخورد تحریم شکست می‌خورد» اشاره کرد و افزود: باید کمیته‌ای با حضور اصحاب رسانه مسئولان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه به منظور تجمیع مشکلات و مطالبات رسانه‌ها تشکیل شود.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه کارگروه رسانه در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه استان تشکیل شده است، تصریح کرد: باید یک هیئت اندیشه‌ورز را با حضور اصحاب رسانه تشکیل دهیم تا خط خبری برای رسانه‌ای شدن مشکلات این استان با اولویت‌بندی تعیین شود.
حجت الاسلام موسوی فرد به استقبال از بیان دغدغه‌های مطالبه گران اشاره کرد و گفت: آنها حتماً باید از نوع بیان صحیح و مطالبه گری‌هایشان صیانت کنند ولی در این راه باید به مسائل حقوقی نیز توجه لازم را داشته باشند تا کسی امکان مچ‌گیری از آنها را نداشته باشد.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود اعلام فرمودند که «گزارشگرانی تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر برای مطالبه گری و تحقق حقوق عامه مردم برخی مواقع با ناشی‌گری دچار مشکلاتی می‌شوند و متأسفانه جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود» بنابراین باید توجه لازم را به مسائل حقوقی معطوف کرد.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه همواره بخشی از تایم دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اختیار دیدارهای مردمی چهره به چهره قرار دارد، گفت: مسائل و مشکلاتی که در جلسه امشب از سوی اصحاب رسانه خوزستان مطرح شده است دغدغه این حقیر نیز هست و خوشحالم که پرچم روحیه مطالبه گری (مورد تأکید مقام معظم رهبری) از سوی خبرنگاران استان برافراشته نگه داشته شده است.
موسوی فرد افزود: باید زمینه گوش دادن به دردها و مشکلات مردم فراهم شود ولی افراد مطالبه گر هم باید طوری خود را به مستندات مسلح و نسبت به قانون علم کافی داشته باشند که از آنها مچ‌گیری نشود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین