رئیس کمیسیون امنیت ملی : مشکلات کنونی کشور به دلیل کم‌کاری مسئولان است

رئيس کمیسیون امنیت ملی : مشکلات کنونی کشور به دلیل کم‌کاری مسئولان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رغم تحریم و مشکلات اقتصادی دولتمردان اقدامات بزرگی را در کشور انجام داده و پروژه‌های قابل‌توجهی نیز در دست اجراست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت استانداری، ادامه داد: دولتمردان با اخلاص و تلاش در حال اجرای پروژه‌های اقتصادی، تفریحی و اشتغال‌زایی هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: سطحی از بازدارندگی در نیروهای نظامی و قدرت نرم ایران به وجود آمده که فرمول سود و هزینه دیگر به نفع دشمنان نیست و آن‌ها هرگز جرات حمله به کشور ما را نمی‌توانند پیدا کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایران بر غم تمام تحریم و مشکلات همه‌جانبه دشمنان، نبض حیات و زندگی در آن بسیار مطلوب‌تر از بسیاری از کشورها در جریان است.
وی ابراز داشت: مشکلات کنونی کشور به دلیل راه‌های نرفته‌ای است که بخش زیادی از آن به سبب کم‌کاری مجموعه مسئولان نظام و سیاست‌گذاری‌های اشتباه گذشته رخ‌داده است.
ذوالنوری خاطرنشان کرد: افق آینده کشور با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده کاملا روشن و امیدبخش است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کادر درمانی ایران عملکرد درخشان‌تری از کشورهای مدعی در کنترل و مهار کرونا برجای گذاشته است.
ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اگر همه دولتمردان جمهوری اسلامی روحیه و افکار شهید رجایی را داشتند وضع معیشت و گرفتاری‌های مردم به این‌گونه نبود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب ایران گردنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته و از گردنه مشکلات اقتصادی کنونی نیز به‌سلامت خواهد گذشت.
وی در ادامه به بعضی از چالش‌های اساسی انقلاب اسلامی در دهه شصت مانند عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و غیره پرداخت.
وی همچنین خاطرنشان کرد: عده‌ای بر این باورند که حادثه عاشورا یک اتفاق به‌مثابه حوادث دیگر تاریخی بود که تاریخ انقضای آن تمام‌شده و نیازی به زنده نگه‌داشتن و یا دمیدن در ترویج موضوع ایثار و شهادت یعنی شیوع خشونت در جامعه است.
به گفته وی، به باور برخی برای اینکه جامعه‌ای عاری از خشونت داشته باشیم باید فرهنگ عزاداری و شهادت را از جامعه حذف کنیم.
ذوالنوری تصریح کرد: در برابر این نگاه، رویکردی وجود دارد که معتقد است کربلا تاریخ ندارد بلکه حادثه عاشورا یک معیار و قانون همیشگی برای امت اسلام است.
به گفته نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، هر وقت جامعه اسلامی به رهبری مانند یزید بن معاویه گرفتار شود باید فاتحه اسلام را خواند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عزاداری برای امام حسین به معنای در تاریخ در جا زدن نیست بلکه به جریان انداختن حیات وزندگی در طول تاریخ است که کربلا و حادثه عاشورا را به امروز تزریق و تعمیم می‌دهند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین