پروژه خط انتقال آب بارانگرد با کسب رضایت معارضین اجرایی می شود

پروژه خط انتقال آب بارانگرد با کسب رضایت معارضین اجرایی می شود

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با رضایت تعدادی از معارضین و همکاری مسئولان، پروژه خط انتقال آب بارانگرد مجددا اجرایی می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد در جمع خبرنگاران درباره روند اجرایی پروژه خط انتقال بارانگرد، اظهار کرد: پروژه خط انتقال بارانگرد یکی از پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که با اجرای آن، تنش آبی در منطقه بارانگرد به طور کامل برطرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به چالش‌های اجتماعی و اعتراض اهالی منطقه مبنی بر بی‌آبی در تابستان ۱۴۰۰، این پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان اجرایی شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: کلیات طرح خط انتقال آب بارانگرد، اجرای خط انتقال ۲۰۰ میلیمتر چدن داکتیل از قلعه تل تا بارانگرد به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر است که روند اجرایی این طرح آغاز شده است.

وی با اشاره به متقاعد کردن معارضین برای اجرای این پروژه افزود: این پروژه با اجرای حدود ۲ کیلومتر خط لوله به دلیل معارضین محلی و عدم مجوز شهرداری قلعه تل حدود پنج ماه تعطیل بود که با پیگیری انجام شده و همکاری مسئولین محلی در جلسه‌ای که در شامگاه پنجشنبه در شهر باغملک برگزار شد، رضایت تعدادی از معارضین اخذ و مقرر شد از هفته آینده عملیات اجرایی مجدداً توسط پیمانکار شود.

کرمی نژاد گفت: با تامین اعتبار این طرح و رفع معارضین، امکان به بهره‌برداری رسیدن این پروژه مهم تا تابستان آینده مهیا می‌شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین