فعالیت ۱۲۰ دستگاه حفاری در کشور

فعالیت 120 دستگاه حفاری در کشور

حیدر بهمنی در حاشیه نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: اگر حفاری نباشد نفت تعریفی ندارد و آغاز نفت با حفاری بوده است.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما به نفت وابسته است، ادامه داد: نزدیک به ۶۰ درصد غرفه های حاضر در این نمایشگاه در زمینه حفاری و ساخت تجهیزات آن فعالیت می کنند.
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه حفر چاه حفاری در کشور فعال است، عنوان کرد: قبل از انقلاب ما توانایی ساخت یک پیچ و مهره را هم نداشتیم اما امروز ۶۰ درصد تجهیزات را می سازیم.
وی بر حمایت شرکت ملی حفاری ایران از تولید کنندگان و سازندگان تاکید کرد و گفت: ما امروزه با حمایت از سازندگان تجهیزات نفتی نوانسته ایم به آخرین تکنولوژی ها صنعت نفت دست یابیم.
شرکت ملی حفاری ایران، شرکت خدمات حفاری نفت و گاز است، که در سال ۱۹۷۹ به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت ملی نفت ایرانتاسیس شد.
این شرکت دارای یک سیستم جامع و عملیاتی از نیروی انسانی بوده، که در زمینه اکتشاف، توسعه و حفاری چاه‌های نفت و گاز فعالیت می‌کنند و مالک سکوهای حفاری، ماشین آلات و تجهیزات گوناگون، برای ارائه خدمات حفاری است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین