نماینده مردم بهبهان: با مقصران حادثه متروپل بدون اغماض برخورد شود

نماینده مردم بهبهان: با مقصران حادثه متروپل بدون اغماض برخورد شود

نماینده مردم بهبهان خوزستان درمورد لزوم محاکمه مقصران حادثه متروپل آبادان گفت: عمق فاجعه در این حادثه بسیار وسیع است مطالبه ملت ایران و مردم آبادان این است که با مسببین و مقصرین این حادثه با اشد مجازات برخورد شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد طلا مظلومی در مورد لزوم محاکمه مقصران حادثه متروپل آبادان گفت: عمق فاجعه در این حادثه بسیار وسیع است همه مردم ایران داغدار شدند مطالبه ملت ایران و مردم آبادان این است که با مسببین و مقصرین این حادثه با اشد مجازات برخورد شود.

مظلومی در پاسخ به سوالی در مورد نقش استاندار پیشین خوزستان در حادثه متروپل آبادان بیان داشت: هر مسئولی که در  این زمینه قصور و کوتاهی داشته است باید بدون اغماض با او برخورد شود.

نماینده مردم بهبهان خوزستان اضافه کرد: علیرغم تلاش شبانه روزی دولت و مسئولان استان خوزستان، هنوز آمار دقیقی از جانباختگان و جاماندگان در زیر آوار اعلام نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تلاش شبانه روزی دولت برای آوار برداری با جدیت ادامه دارد گفت:دولت از همه ظرفیت‌های خود برای تسکین و تفقد از این خانواده ها استفاده کند و با مقصرین این حادثه برخورد کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که اصول ایمنی مسکن و شهر سازی را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های ناامنی در کشور وجو دارد گفت: باید از این واقعه و اتفاق درس بگیریم که نظارت بهتری در زمینه مقاوم سازی ساختمان اعمال شود  و پیش بینی لازم را برای ساختمان های نا امن که تعدادشان در کشور زیاد هستند انجام شود که دوباره شاهد داغدار شدن مردم ایران نباشیم.

مظلومی با اشاره به بیانیه نمایندگان استان خوزستان در مورد حادثه متروپل گفت: در این بیانیه  از مطالبات مردم آبادان در مورد تسریع در  زمینه آوار برداری و کمک رسانی تاکید شده از دولت می خواهیم که هویت جانباختگان را به زودی مشخص شود  و آخرین وضعیت این حادثه را به مردم  اعلام کند تا نگرانی ها در این زمینه بر طرف شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین