عباسپور طوفانی شروع کرد؛ فرماندار انقلابی آبادان در تراز دولت مردمی آیت الله رئیسی

عباسپور طوفاني شروع كرد؛  فرماندار انقلابي آبادان در تراز دولت مردمي آيت الله رئيسي

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از مدت ها در خوزستان بالاخص در یکی از مهمترین شهرستان های این استان شاهد حضور جوانی انقلابی، جهادی و شجاع در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان فرماندار بودیم.

این جوان حزب اللهی مدت کوتاهی است به عنوان فرماندار شهرستان آبادان منصوب شده است.

احسان عباسپور یکی از معدود فرمانداران جهادی، شجاع و انقلابی محسوب می شود که بعد از انتصابش به عنوان فرماندار ویژه آبادان شبانه روز در صحنه حضور دارد.

متاسفانه پس از چند روز از انتصاب وی و در بدو شروع به کار ایشان شاهد رخداد حادثه غم انگیز و فراموش ناشدنی متروپل آبادان بودیم.

فاجعه متروپل ریشه در همکاری و تبانی سازمان یافته برخی سازندگان و مدیران فاسد دارد، افرادی که برای رسیدن به اهداف شوم و غیر قانونی خود دست به هر کاری می زنند و حاضرند برای کسب درآمدهای کثیف جان مردم را بگیرند.

حادثه اخیر آبادان همانند دمل چرکینی بود که سر باز کرد و جدیدا نیز با ورود بالاترین مقامات نظام و اعزام نهادها و بازرسان ویژه از تهران به آبادان ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

اما در خصوص فرماندار آبادان باید این نکته را اشاره کرد که بعد از صدور حکم احسان عباسپور به عنوان فرماندار ویژه وی اقداماتش را انقلابی آغاز کرد.

اگر نخواهیم در خصوص حضور جهادی وی که ٢۴ ساعته در صحنه آواربرداری متروپل سخنی به میان بیاوریم مصاحبه شفاف و شجاعانه اخیر عباسپور در ماجرای پشت پرده متروپل نشان داد در بحث فسادستیزی و برخورد و حذف خون آشام هایی که چندین دهه منافع، آرامش و رفاه مردم این شهرستان را به گروگان گرفته اند شمشیر برنده قانون و عدالت را از غلاف بیرون کشیده است.

مصاحبه انقلابی اخیر فرماندار ویژه آبادان در خصوص برخورد با همه عوامل و دست اندرکار از صغیر تا کبیر حادثه متروپل و اشاره مستقیم و بی پرده وی به رسیدگی به تخلفات استاندار سابق خوزستان در شکل گیری حادثه متروپل نشان داد تراز یک فرماندار انقلابی در دولت آیت الله رئیسی چگونه است، مصاحبه اخیر عباسپور نشان داد چگونه یک فرماندار جوان حزب اللهی میتواند دودمان یک مدیر متخلف ارشد استانی را به باد دهد.

اقداماتی نظیر ورود، پیگیری و برخورد فرماندار یک شهرستان با تخلفات یک مقام حتی بالادستی مثل استاندار از همان انتظاراتی است که مردم از دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی انتطار دارند که با هر نوع فساد و قانون گریزی برخورد قاطع و عبرت آموز شود.

امروز پیگیری و برخورد با تخلفات مدیران سابق استان از فرماندار آبادان آغاز گردیده و امید می رود دیگر فرمانداران نیز برای سالم سازی و نجات مردم از فساد پای کار بیایند.

حسن سلامت دوم

روزنامه نگار خوزستانی

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین