بستری شدن کودکان به علت گرد و غبار در بیمارستان ابوذر اهواز

بستری شدن كودكان به علت گرد و غبار در بیمارستان ابوذر اهواز

مهران حکیمی زاده عنوان کرد: پس از وقوع پدیده گرد و غبار و آلودگی های ایجاد شده در استان و شهرستان اهواز، روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ نفر بیمار تنفسی به این بیمارستان مراجعه می کنند.
وی افزود: به طور مثال می توان به تعداد مراجعان روز یکشنبه به این بیمارستان اشاره کرد که از این تعداد مراجعه کننده عده ای به صورت سرپایی و تعدادی هم پس از بستری شدن مورد مداوا قرار گرفتند.
رئیس بیمارستان ابوذر اهواز تصریح کرد: بر طبق آمار به دنبال آلودگی های ناشی از گرد و غبار روز یکشنبه تعداد ۹ کودک بستری و شش کودک هم به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند که پس از اینکه داروهای لازم تنفسی به آنها داده شد، مرخص شدند.
حکیمی زاده با بیان اینکه کودکان به علت حساسیت بیشتر پس از مواجهه با هوای آلوده بیشتر در معرض آسیب قرار دارند، ادامه داد: خانواده ها باید در زمان وقوع پدیده گرد و غبار از حضور افراد مسن و کودکان در فضای باز جلوگیری کنند.
شدت گرد و غبار و آلودگی هوای روز یکشنبه ۱۹ دی ماه در برخی از شهرهای استان به حدی بود که اکثر افراد حتی کسانی که از لحاظ جسمی سالم هستند را با مشکلات تنفسی مواجه کرد و باعث شد تعداد مراجعان به مراکز درمانی افزایش یابد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین