مسوول بی کفایت نمی خوایم!

مسوول بي کفايت نمي خوايم!

* آقای استاندار مردم از گرد و غبار نمی توانند نفس بکشند آن وقت شما از عادت نشدن تعطیلی سخن می گویید.
خوانا نیوز: تنفس گرد و غبار، قرمز شدن آسمان و تار شدن دیدگان، دیگر آشنای تک تک جامعه خوزستان است. گرد و غبار یا همان ریزگردها در سال های گذشته جزیی از زندگی اهوازی ها شده است. اگر چه دور از ذهن نبود این دشمنان کوچک که قطری کمتر از ۵/۲ میکرون دارند بار دیگر به آسمان خوزستان هجوم بی سابقه ای بیاورند تا جایی که دیگر مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند که بدون در نظر گرفتن میزان اعتبارات این مشکل مردم خوزستان را مرتفع نمایند.
هر چه هست خاک است و خاک، اما خاکی که مسوولین استانی را هنوز از خواب بیدار نکرده است و مردم را نه تنها خواب زده کرده بلکه زندگی را برایشان سخت و طاقت فرسا نموده است.
این مردمان باوفا و غیور در اوج گرد و غبار در روز ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی باردیگر علاقه، ایثار و از جان گذشتگی خود را به انقلاب و آرمان هایش به منصه ظهور گذاشتند. آیا براستی این مردمان نجیب لیاقت شان کم کاری و ندانم کاری مسوولین در قبال مهار نکردن ریزگردها و عواملی از این قبیل است.
پس از سکوت مردم در قبال اهمال مسوولین ، چند بار با تجمع مقابل درب استانداری؛ خواستار رفع این معضل گریبان گیر شدند. یک بار در اوج گرد و غبار و بار دیگر نیز در اول صبح دیروز که هوا به نسبت روزهای گذشته بهتر و قابل تنفس تر بود!
اما در آن سوی نرده ها مدیریت روابط عمومی استانداری مطابق چند دفعه قبل، روز گذشته اقدام به دعوت از خبرنگاران موافق خود و استاندار نمود که در همان ساعت برگزاری نشست خبری خصوصی!! شهروندان این سوی نرده ها با شعار «استاندار استعفا استعفا» بغض فرو خفته خو را فریاد زدند.
شعارهای دیگری نیز به گوش می رسید از جمله «مسوول بی لیاقت استعفا استعفا» یا «مسوول بی کفایت نمی خوایم نمی خوایم …» درد مشترک خود را به گوش مسوولینی رساندند تا شاید مردی از غیب برون آید و کاری بکند!
براستی چرا استاندارمحترم و روابط عمومی تحت امرشان اقدام به برگزاری نشست خبری بدون حضور خبرنگاران منتقد در همان ساعتی نمودند که هزاران شهروند خوزستانی پشت درب استانداری یکصدا خواستار استعفای استاندار بودند. آیا نمی شد که استاندار در میان جمع حاضر شود و چند کلامی با آنها سخن بگوید و از اقدامات خود و دیگر مسوولین حرفی بزند و آرامش روحی و روانی به شهروندان بدهد و از شلوغ شدن شهر جلوگیری نماید؟
دیگر سخن آن که استاندار خوزستان چند روز گذشته در گفتگو با رسانه ها اعلام نمود تعطیل شدن مدارس و ادارات به یک رویه تبدیل نشود. اما جناب استاندار وقتی میزان غلطت و شدت گرد و غبار به گواه کارشناسان تا بیش از شصت برابر حد مجاز می شود کدام عقل سلیم جان انسان ها را به خطر می اندازد تا به قبای شما بر نخورد. آیا میزان بدی آب و هوا در حقوق کارکنان خوزستانی رقمی چشمگیر است یا به همان میزانی است که کارمندی در شهرهای خوش آب و هوا و از جمله پایتخت می گیرند؟ آقای استاندار مردم از گرد و غبار نمی توانند نفس بکشند آن وقت شما از عادت نشدن تعطیلی سخن می گویید.
مگر در اوج گرد و خاک سری به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی نزده اید که این گونه نمک به زخم مردم می پاشید؟

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین