شهردار منطقه یک تهران از پروژه های خرمشهر بازدید کرد

شهردار منطقه یک تهران از پروژه های خرمشهر بازدید كرد

سرپرست شهرداری خرمشهر از بازدید معاونت عمرانی شهرداری کرج و شهردار منطقه یک تهران از وضع موجود خرمشهر خبر داد. عزیز ساعدی عنوان کرد: معاونت عمرانی شهرداری کرج و هیئت همراه وی در معیت مدیران ارشد شهرداری خرمشهر از وضع موجود شهر بازدید میدانی داشتند که این بازدید در ادامه دستاوردهای بیستمین گردهمایی شهرداران کلانشهرها و مراکز استانها در خرمشهر و آغاز اجرای پروژه های عمرانی شهرداری کلانشهر تهران در این شهر و متعاقبا اعلام آمادگی برخی از شهرداری های کلانشهرهای کشور در راستای اجرای پروژه های تعریف شده خود در خرمشهر بوده است.
وی افزود: شهرداری کرج نیز ضمن اعلام آمادگی از اجرای پروژه هایی از قبیل بهسازی ورودی شهر خرمشهر از سمت پلیس راه اهواز تا بلوار دیزل آباد و میدان راه آهن، پیاده رو گذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار نقدی و بلوار یادمانها با مشارکت شهرداری خرمشهر، مشارکت خود را برای عمران وآبادانی خرمشهر اعلام کرد.
سرپرست شهرداری خرمشهر در بخشی دیگر از گفتگو عنوان کرد: یزدانی شهردار منطقه یک تهران نیز از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های به اتمام رسیده مسیر بلوار آیت الله خامنه ای و همچنین پروژه های جدید که هم اکنون در حال اجرا است در روزهای گذشته بازدیدی داشتند.
ساعدی به پروژه های بازدید شده اشاره کرد و گفت: پروژه هایی نظیر پارک کوی بهروز، پارک شهرداری، پارک شهید رودباری و … از پروژه هایی بودند که مورد بازدید یزدانی شهردار منطقه یک تهران در خرمشهر شدند.
وی اظهار کرد: مقرر شد تا پایان سال جاری کلیه پارکهای سطح شهر خرمشهر بهسازی و بروزرسانی شوند و متعاقبا نیز جلسه ای با کارشناسان ارشد شهرداری خرمشهر در دفتر شهردار با محوریت تصمیمات اتخاذ شده و اجرای پروژه های جدید از جمله اجرای اینگونه پروژه ها در محلات محروم با توجه به تراکم جمعیت و تکمیل زیر ساخت های شهر خرمشهر از جمله کفپوش گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر برگزار شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر در پایان گفتگو ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۴ شاهد تحول عمرانی، خدماتی و زیباسازی در خرمشهر خواهیم بود و پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و بهسازی ورودی خرمشهر از آبادان نیز در برنامه های کاری خواهد بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین