کیانی​زاده: خرید امتیاز فولادنوین توسط شهرداری جای بحث دارد

كیانی​زاده: خرید امتیاز فولادنوین توسط شهرداری جای بحث دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره مطرح شدن نام تیم‌های مس و پیکان به عنوان خریداران امتیاز فولادنوین خوزستان، گفت: کماکان مخالف خروج این امتیاز از استان هستم و تا زمانی که آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیرکل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی‌شود.
فرامرز کیانی​زاده در ابتدا درباره این‌‌که تیم​های مس و پیکان به عنوان گزینه​های خرید امتیاز فولادنوین خوزستان مطرح شده​اند، اظهارکرد: من چنین چیزی را نشنیده​ام؛ من کماکان مخالف خروج این امتیاز از استان خوزستان هستم و باید بگویم تا زمانی که آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیرکل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی​شود و خیال خوزستانی​ها راحت باشد. ان​شاالله همین روزها تکلیف واگذاری این امتیاز نیز مشخص خواهد شد.
موافقت وزیر جهت خرید امتیاز فولادنوین توسط نفت مسجدسلیمان حاصل شده است
وی ادامه‌داد: همان‌طور که می‌دانید آقای جلیلی، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه​ای که داشته، اعلام کرده است که با وزیر نفت جلسه​ای داشته ​است و موافقت​هایی در جهت این‌که وزیر کمک کند تا امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان خریداری شود، حاصل شده است. آقای جلیلی به دفتر من هم آمد و مواردی را که با وزیر مطرح کرده بود به من نیز گفت و موافقت​نامه و دستور وزیر در این زمینه را نیز به من نشان داد.
خرید امتیاز فولادنوین توسط شهرداری جای بحث دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این نامه نیز به هیات مدیره شرکت نفت مسجدسلیمان ارسال شده است و آقای پیرامون و همکاران وی باید در این راستا با مسوولان شرکت فولادخوزستان وارد مذاکره شوند. البته من شنیده​ام علاوه بر نفت مسجدسلیمان، شهرداری اهواز و استقلال اهواز نیز خواهان و طالب خرید امتیاز فولادنوین هستند و در این راستا در حال رایزنی هستند و البته خرید این امتیاز توسط شهرداری اهواز جای بحث بسیاری دارد.
مدیرعامل فولاد این هفته مشخص می​شود
وی در ادامه درباره نامشخص بودن وضعیت مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان، خاطرنشان‌کرد: مدیرعامل این باشگاه طی همین هفته مشخص می​شود و این باشگاه تعیین تکلیف خواهد شد. به هر حال تغییر مدیرعامل یک باشگاه امری طبیعی است و تمام باشگاه​ها ممکن است در این بخش دچار تغییراتی شوند و این‌که پس از چند سال شاهد چنین تغییراتی در سطح باشگاه​های استان خوزستان از جمله فولاد و استقلال خوزستان هستیم، طبیعی است و البته با توجه به این‌که پس از مدت‌ها شاهد این تغییرات بوده​ایم، بیشتر خود را نشان داده است.
کیانی​زاده بیان‌کرد: هیات مدیره یک شرکت یا باشگاه این حق را دارد که اعضای خود را تغییر دهد و در این راستا تغییر مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان نیز امری طبیعی بود، هر چند که دهکردی جزو مدیران پیشکسوت و خوب کشور بوده و هست. او سال‌ها منشا خدمات برای فوتبال خوزستان بود و پس از شش هفت سال با توجه به دلایلی که داشت از مدیریت باشگاه فولاد کنار رفت.
از تجارب دهکردی در جاهای دیگر استفاده می‌شود
وی افزود: با دهکردی نشست​هایی داشتم و او دلایل خاص خودش را برای این ‌کار عنوان کرد، حتی هیات‌مدیره شرکت نیز با دهکردی نشست​هایی برگزار کرد ولی در نهایت برای ادامه کار به توافق نرسیدند اما قطعا از تجارب دهکردی در جاهای دیگر استفاده خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان‌کرد: هیات مدیره شرکت فولادخوزستان این حق را دارد که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود را انتخاب کند و من امیدوارم با توجه به حساسیتی که در خصوص باشگاه سازنده فولاد خوزستان وجود دارد و نسبت به سایر باشگاه​ها نیز این حساسیت بیشتر است، این موضوع به خوبی مدنظر قرار داده شود و هیات مدیره کسانی را به عنوان هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه انتخاب کند که از نظر تجارب، علم و از نظر فنی کاربلد باشند و بتوانند به باشگاه فولادخوزستان کمک کنند تا این باشگاه مانند گذشته در بخش سازندگی فوتبال، موفق عمل کند.
با بختیاری برای بازگشت به استقلال خوزستان صحبت می‌کنم
وی همچنین درباره استعفای بختیاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: او جزو مدیران خوب و سالم فوتبال کشور است و واقعا در ورزش توانست استقلال خوزستان را مدیریت کند. از قبل هم از سوی آقای بختیاری زمزمه​هایی در خصوص این‌که تا آخر فصل بیشتر نخواهد بود، شنیده می‌شد. من قطعا سعی می‌کنم در این زمینه با او صحبت کنم تا دوباره برگردد و ورزش بتواند از مدیریت خوب او استفاده کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین