سرهنگ مجدمی: احداث ۲۶ مجتمع پزشکی و تجاری در کیانپارس اهواز

سرهنگ مجدمی: احداث ۲۶ مجتمع پزشکی و تجاری در کیانپارس اهواز

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: با احداث بیست و شش مجتمع تجاری و پزشکی در منطقه کیانپارس اهواز حجم ترافیک موجود در این منطقه به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
سرهنگ عادل مجدمی صبح امروز در شورای ترافیک خوزستان عنوان کرد: در این زمان ۶۵۰ مطب پزشکی در منطقه کیانپارس وجود دارد و در آینده نزدیک نیز بیست مجتمع پزشکی دیگر نیز احداث خواهد شد.
وی افزود: با ساخت مجتمع های جدید در کیانپارس حدود ۴۰۰ واحد دیگر هم به تعداد مطب های پزشکی افزوده خواهد شد که این مسئله حجم ترافیک موجود در این منطقه را افزایش خواهد داد. رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به نداشتن پارکینگ در ساختمان های پزشکان در حال احداث در منطقه کیانپارس گفت: به طور حتم با ساخت شش مجتمع تجاری جدید در این منطقه حدود هزار و دویست واحد بدون پارکینگ دیگر نیز به تعداد موجود افزوده خواهد شد.
مجدمی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که به مجتمع های آموزشی در این منطقه مراجعه می کنند از سایر مناطق شهر اهواز هستند. برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد تا حداقل به مراکز آموزش غیر انتفاعی مجوز احداث داده نشود.
وی با بیان اینکه ما در کلانشهر اهواز با معضل جدی نبود پارکینگ مواجه هستیم، اظهار کرد: بسیاری از مجتمع های پزشکی در ابتدا ملک شخصی بوده و سپس به مطب تبدیل شده اند. سازمان نظام پزشکی باید جلوی اینگونه مشکلات را بگیرد.
پیمان کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری و شورای های استانداری خوزستان نیز با حضور در این جلسه عنوان کرد: می توان با یک طرفه کردن خیابان های فاز اول کیانپارس تا حدودی و به صورت موقتی حجم ترافیک در این منطقه را کاهش داد.
وی افزود: به طور حتم در هر منطقه که پویایی وجود داشته باشد توسعه هم شکل خواهد گرفت و این مسئله ارتباط مستقیمی با ترافیک دارد. ما باید با مدیریت منسجم معضل ترافیک را حل کنیم زیرا منطقی نیست که جلوی توسعه یک منطقه را گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین