حسینی: روند خرید امتیاز فولاد نوین از سوی استقلال اهواز مثبت است

 حسینی: روند خرید امتیاز فولاد نوین از سوی استقلال اهواز مثبت است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روند خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان از سوی باشگاه استقلال اهواز بسیار مثبت است.
سید شریف حسینی اظهار کرد: باشگاه استقلال اهواز سابقه طولانی در فوتبال کشور و خوزستان دارد که در مقطعی با بداقبالی و ناداوری از رسیدن به قهرمانی لیگ برتر جاماند و در همان سال تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری علی دایی قهرمان لیگ برتر شد.
وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر این باشگاه به دلایل مختلف درخشش همیشگی خود در فوتبال کشور را نداشته است به همین دلیل به فکر راهکاری برای احیای مجدد این باشگاه قدیمی و ریشه دار بودیم تا استقلال اهواز که بیشترین هواداران را در بین تیم های خوزستانی دارد، مجدد در عرصه فوتبال کشور بدرخشد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فولاد نوین که مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده ولی قادر به حضور در این رده از فوتبال کشور نیست، سهمیه فوتبال اهواز در لیگ برتر به شمار می رود و اولویت این تیم باید حضور در اهواز باشد به همین دلیل به دنبال این امر بودیم که امتیاز این تیم در اهواز و بعد از آن در استان خوزستان بماند. خط قرمز ما هم در خصوص امتیاز فولاد نوین، خروج امتیاز این تیم از خوزستان است و در این خصوص مقاومت زیادی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون خریدار قابل اعتنایی برای امتیاز فولاد نوین وجود نداشته است، عنوان کرد: یکی از داعیه داران خرید امتیاز فولاد نوین، سازمانی است که قرار است از پول مردم خرج فوتبال کند که ما با این موضوع مخالف هستیم زیرا باید بخش خصوص برای این کار ورود کند. این سازمان بهتر است به جای تیمداری به فکر پرداخت به موقع حقوق پرسنل و صورت وضعیت پیمانکارانش باشد.
رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس با هماهنگی هایی که بین مدیران باشگاه استقلال اهواز و شرکت فولاد خوزستان انجام گرفت، قرار شد امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال فولاد نوین به استقلال اهواز فروخته شود که در بین یکی از افراد مشهور که سرمایه گذاری های خوبی در فوتبال انجام داده و یکی از شرکت کنندگان در مزایده سرخابی ها هم بود حاضر شد در این زمینه سرمایه گذاری کند.
حسینی ادامه داد: خوشبختانه جلسات ما با این سرمایه گذار جواب مثبت داشته و وی تمایل به سرمایه گذاری برای خرید امتیاز فولاد نوین و حضور در لیگ برتر با نام استقلال اهواز را دارد تا این تیم ریشه دار خوزستانی بتواند جوانان فوتبالی این استان را در لیگ برتر به همه کشور عرضه کند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته در جلسه مدیران شرکت فولاد و استقلال خوزستان، فولادی ها خواستار در اختیار داشتن امتیاز یک تیم دسته اولی هستند که اگر اتفاقات اخیر منجر به سقوط مس کرمان به دسته دوم و حضور استقلال اهواز که هم اکنون یک تیم دسته دومی به شمار می رود در لیگ دسته اول شد، این انتقال به آسانی صورت می گیرد ولی اگر چنین نشد و مس کرمان در دسته اول ماندگار شد هم می توان سایر موارد را امتحان کرد.
وی در خصوص اینکه استقلال اهواز در مالکیت برادران شفیع زاده است و آنها در قضیه خرید امتیاز استقلال خوزستان همکاری خوبی در این زمینه نداشته اند، عنوان کرد: ظاهرا ارسطو جهانداری مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال اهواز از آنها اختیار کامل دارد و می تواند در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین