موسوی: خودم را لایق عنوان برترین مربی لیگ یک نمی​دانم

موسوی: خودم را لایق عنوان برترین مربی لیگ یک نمی​دانم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان، انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ دسته یک کشور از سوی کانون مربیان ایران را حاصل زحمت تمام اعضای باشگاه فولاد نوین می داند.

سیدکوروش موسوی عنوان کرد: من خودم را لایق این افتخار نمی​دانم. این اتفاق و کسب این عنوان باعث شده من نماینده مربیان زحمت​کشی باشم که در پایه​ها فعالیت می​کنند و به خاطر اینکه نام​دار نیستند، پشت گود باقی مانده‎اند.

وی ادامه داد: همواره به مربیانی مثل خودم توصیه کرده‎ام که ما باید با زحمات خودمان این موفقیت​ها را به دست آوریم و از آن جا که نامی نداریم و مطرح نیستیم، یقینا باید با شهرت خودمان، حق مان را بگیریم.

این موفقیت‎ حاصل زحمت تمام مجموعه فولادنوین است

سرمربی فصل گذشته تیم فولاد نوین خاطر نشان کرد: این موفقیتی که حاصل شد، نتیجه زحمات همکاران من در سال گذشته و سال های قبل از آن مانند آقایان ناصر محمدیان، سیروس نعمتی​نژاد، یعقوب فریسات و همچنین مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد آقایان اژدری​زاده، کاهکش و همه عوامل بوده و این موفقیت نه فقط برای من، بلکه برای همه باشگاه فولاد نوین بوده و من این موفقیت را به باشگاه فولاد نوین تبریک می‎گویم.

وی در بخش دیگری از صحبت​های خود در خصوص مطرح شدن نام علیرضا اژدری​زاده به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان، گفت: پیش از آن که در خصوص آقای اژدری​زاده صحبت کنم لازم می​دانم چند کلامی در مورد آقای دهکردی بزرگ‎مرد فوتبال خوزستان و ایران صحبت کنم؛ بنده به شخصه اندک افتخاراتی را که کسب کردم مدیون آقای دهکردی هستم و همیشه در فولاد به گونه​ای کار کردم که مورد رضایت آقای دهکردی باشد و همواره حضور وی را باعث ایجاد انگیزه خودم می​دانستم، چرا که حضور وی باعث می​شد بیشتر تلاش کنم. در مجموع‏ همیشه حضور او یکی از عوامل ایجاد انگیزه در من و همکارانم بوده است.

اژدری‎زاده بهترین جانشین برای دهکردی است

موسوی افزود: متاسفانه اکنون که خود او تصمیم گرفته است با فولاد قطع همکاری کند به نظر من بهترین گزینه برای جانشینی وی آقای اژدری​زاده است. اژدری​زاده یکی از مدیران هوشمند، موفق، توانمند و برنامه​ریزی است که همین، یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت فولاد نوین در بحث مدل قراردادها و پرداخت​های مالی بوده است.

برترین مربی لیگ دسته یک اضافه کرد: من اطمینان دارم چنانچه وی مدیرعامل فولاد شود، نگاه ویژه​ای نیز به فولاد نوین خواهد داشت و فکر نمی​کنم خلاء او زیاد حس شود، چرا که فولاد نوین مانند گذشته زیرمجموعه باشگاه فولاد خواهد بود و هر آنچه مدیریت آقای اژدری زاده برای این باشگاه تصمیم​ بگیرد، قطعا بر فولاد نوین هم تاثیر خواهد داشت و بر اساس برنامه​ریزی وی، فولاد نوین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: اصول، ضوابط و برنامه وی با حضور هر کسی در قامت مدیرعامل باشگاه فولادنوین عملی خواهد شد. وی از معدود مدیرانی بود که در تمام تمرینات تیم و مسابقات داخل و خارج از استان حضور فعال داشت و من فکر نمی​کنم کسی چنین مدیری را سراغ داشته باشد که در تمام تمرینات و مسابقات حاضر شده باشد. با این حال از آن جا که وی قرار است مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان باشد و فولاد نوین هم زیرمجموعه باشگاه فولاد است، تفکر، ضوابط و مدل پرداخت او یقینا مانند قبل در باشگاه فولاد نوین هم پیاده خواهد شد.

قضاوت درخصوص موفقیت اژدری‎زاده در فولاد مشکل است

موسوی با بیان این که پیش​بینی موفقیت قطعی اژدری​زاده در باشگاه فولادخوزستان مشکل است، افزود: قضاوت در این خصوص کمی دشوار است ولی آقای اژدری​زاده هفت سال مدیریت فولاد نوین را بر عهده داشته است و از طرفی هم، سال​ها یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد با ۱۰، ۱۵ هزار نیرو بوده است. وی در این هفت سال عمر مدیریتی​اش در باشگاه فولاد نوین، موفقیت​های بزرگی را در این باشگاه کسب کرده است.

مجموعه فولاد در پرورش مدیر هم موفق بوده است

وی بیان کرد: قطعا وی توانایی مدیریت را داشته که توانسته تیم را از لیگ دو به لیگ یک آورد و سپس طی یک سال به لیگ برتر صعود کند. ضمن این که وی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان بوده و در کنار شخص بزرگی مثل آقای دهکردی پرورش یافته و به نظر من باشگاه بزرگ فولاد علاوه بر صدور و تولید بازیکن و مربی، ثابت کرده است که در امر پرورش مدیر هم موفق بوده است که یکی از این مدیران هم آقای اژدری زاده است و من فکر می​کنم با توجه به تجربیاتی که وی در کنار آقای دهکردی کسب کرده و مشکلاتی که پیش​رو دارد و خیلی هم کار سخت است، خوب کار کند و از پس مدیریت باشگاه بزرگ فولاد با آن همه هوادار و توقعات بالا برآید و من این امید را دارم که وی امسال باشگاه فولاد را به جایگاه و مقامی که در خور نام خوزستان است می رساند.

تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده ام

سرمربی موفق فصل گذشته تیم فولاد نوین خوزستان در پایان با بیان این که هنوز پیشنهادی از هیچ تیمی برای فصل آینده دریافت نکرده است، افزود: صحبت​هایی با باشگاه فولاد نوین انجام داده​ام ولی تاکنون جواب قطعی نداده​ام و در حال فکر کردن هستم و قصد دارم بهترین تصمیم را بگیرم که چگونه بتوانم بهترین خدمت را به فوتبال ایران کنم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین