کنعانی: حیف که گل دوم را نزدیم

کنعانی: حیف که گل دوم را نزدیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید اگر گل دوم به ترکمنستانی ها زده می شد، باخت پرگلی برای آنها رقم می خورد.
محمدحسین کنعانی زادگان در رابطه با اردو و بازی های اخیر تیم ملی گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و از طرفی من هم برای اولین بار بود که در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا می کردم. حضور در کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی، مخصوصا مدافعانی همچون سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده و… باعث شد تا خودم را زودتر پیدا کنم و بتوانم با محیط و شرایط هماهنگ شوم.
وی ادامه داد: به نظر خودم توانستم بازی قابل قبولی ارائه دهم، سعی کردم خونسرد باشم تا این موقعیت را از دست ندهم، در بازی اول همه آن چیزی که از من خواسته شده بود را انجام دادم و همین موضوع باعث شد که آقای کی روش در بازی دوم هم به من میدان بدهد و بازهم کنار پژمان منتظری بازی کنم.
مدافع تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: در بازی با تیم ترکمنستان، اگر می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم، قطعا که بازی را با نتیجه بسیار پرگل به نفع خودمان به پایان می بردیم، حیف که گل دوم را در این بازی به ثمر نرساندیم و آنها از یکی از موقعیت های کم تعدادشان گل را به ثمر رساندند. در این بازی یک شوت خوب زدم و سه، چهار ضربه سر، که یکی از آنها با اختلاف کمی به بیرون رفت و اگر کمی خوش بودم و آن ضربه گل می شد می توانستیم برد پرگلی را در برابر حریف به دست بیاوریم.
کنعانی در پایان گفت: انشالله به زودی تمرینات مان شروع می شود و می خواهیم به کمک همه ملوانی ها خیلی از نیم فصل دوم لیگ گذشته عمل کنیم و انزلی چی ها را شاد کنیم و این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم. من هم همه تلاشم را خواهم کرد تا با تمرینات زیاد و حرفه ای زندگی کردن، هم در تیم ملی خودم را تثبیت کنم و هم به اروپا برسم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین