کفشگری:برای یارگیری پرسپولیس دیر شده

کفشگری:برای یارگیری پرسپولیس دیر شده

مهرداد کفشگری در رابطه با شرایط پرسپولیس برای فصل آینده گفت و گویی انجام داد:
امیدوارم زودتر اسپانسر مشخص شود
من با باشگاه قرارداد دارم و قرار بود با آقای نژادفلاح صحبت کنم. البته هنوز وضعیت اسپانسر باشگاه مشخص نیست و فقط هیات مدیره معلوم شده است. امیدوارم هر چه زودتر اسپانسر معلوم شود تا کارهای یارگیری و پرداخت مطالبات انجام شود.

برای یارگیری دیر شده
تا الان هم خیلی برای فصل آینده دیر شده و باید هر چه زودتر بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را جذب کنیم.. فقط باید بگویم خداراشکر که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس ماند چون از تیم شناخت دارد و می تواند فصل آینده موفق شود.مسلما حضور او خیلی بهتر از این است که یک مربی جدید به پرسپولیس بیاید چون برای شناخت کامل زمان می خواهد. باید هر چه زودتر بازیکن جذب کنیم و اسپانسر مشخص شود تا تیمی قوی داشته باشیم.

نگران پرسپولیس هستیم
ما هم نگران هستیم شرایط فصل قبل تکرار شود چون هنوز وضعیت باشگاه معلوم نیست و اگر همینطور شرایط ادامه پیدا کند وضعیت مثل سال گذشته می شود. باید هر چه زودتر تمرینات شروع شود و بازیکنان جدید جذب شوند وگرنه به مشکل می خوریم. باید نتایج فصل قبل را جبران کنیم و امیدوارم در باشگاه با جذب اسپانسر شرایطی مهیا شود که مشکل نداشته باشیم. سال گذشته خیلی سخت گذشت و فقط امیدواریم با جذب اسپانسر شرایط عادی شود.

جایگاهم در پرسپولیس را راحت بدست نیاوردم
بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است و باید در سال اول و دوم حضور در این تیم جا افتاد تا در سال سوم بتوان خیلی خوب در تیم کار کرد.در سال اول و دوم خیلی زحمت کشیدم و امیدوارم امسال بتوانم بیشتر به تیم کمک کنم و مصدومیت دست از سر من بردارد. دوست دارم در خدمت تیم باشم و کمک کنم. من با باشگاه قرارداد دارم و جایگاهم در پرسپولیس را به راحتی بدست نیاوردم که بخواهم از این تیم بروم و امیدوارم با قدرت تر به کارم ادامه بدهم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین