مراد محمدی: بچه‌ها کتک نخورند پاداش پیشکش!

مراد محمدی: بچه‌ها کتک نخورند پاداش پیشکش!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نسبت به بی توجهی مسئولان و رسانه ها پس از قهرمانی این تیم در آسیا انتقاد کرد و گفت: با توجه بیشتر، انگیزه کشتی‌گیران نوجوان برای ادامه موفقیت ها بیشتر خواهد شد.

سید مراد محمدی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: از عملکرد کلی تیم در این رقابت ها راضی هستم اما از نحوه کار برخی نفرات رضایت ندارم و از آنجا که نتوانستیم آن‌ها را به تورنمنت خارجی اعزام کنیم آن‌ها نتوانستند توقعات را به خوبی برآورده کنند. البته کسب عنوان قهرمانی در هندوستان نتیجه بسیار خوبی بود و مطمئنا این نفرات می‌توانند در صورت توجه بیشتر پشتوانه های خوبی برای آینده کشتی ایران باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان درباره وضعیت داوری این رقابت‌ها نیز گفت: در ۲ روز اول این رقابت ها شاهد عملکرد ضعیف داوران بودیم و متاسفانه به علت ناداوری، منافیان و هاشم‌زاده از رسیدن به مدال طلا بازماندند در حالی‌که حق آن‌ها رسیدن به مدال طلا بود. پس از این ناداوری‌های محرز مخصوصا درباره منافیان، نماینده اتحادیه جهانی کشتی نسبت به موضوع حساس شد و از روز دوم شاهد قضاوت‌های بهتری بودیم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا در ۱۰ وزن برگزار شده سهم کشتی‌گیران ایران از مدال های طلا تنها ۲ مدال بود، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته اصلا مدال طلا نگرفتیم و دو سال پیش ۳ مدال طلا گرفتیم. اصلا چنین چیزی نیست که فکر کنیم باید ۵ مدال طلا بگیریم چرا که در رده نوجوانان همه با تمام توان شرکت می‌کنند و کار راحتی برای رسیدن به عنوان قهرمانی نداریم. با این وجود معتقدم حق ما کسب حداقل ۴ مدال طلا بود که با ناداوری فقط به ۲ مدال طلا رسیدیم.

محمدی افزود: چند کشتی‌گیر ما برای بار اول بود که در یک مسابقه رسمی خارجی به روی تشک می‌رفتند و احساس می کنم در دیدار فینال انگیزه زیادی برای رسیدن به مدال طلا نداشتند و به نوعی اشباع شده بودند. هر چه هم با آن‌ها صحبت کردم فایده ای نداشت و نتوانستند عملکرد خوبی در دیدار فینال داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه به غیر از دو وزن ۴۲ و ۶۳ کیلوگرم با نفرات اصلی در این رقابت ها شرکت کردیم گفت: در این دو وزن با نفرات دوم در این رقابت ها حاضر شدیم چرا که نفرات اول این دو وزن را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشتیم.

وی در ادامه با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان و رسانه ها به این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ‌گونه حمایت رسانه ای از این تیم پس از قهرمانی در آسیا نشد و شما اولین خبرنگاری هستید که با من پس از کسب این عنوان تماس گرفتید. این کشتی‌گیران همگی ۱۵ یا ۱۶ سال سن دارند و با یک مصاحبه و دیده شدن انگیزه‌شان بسیار بیشتر می‌شود.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی به پاس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در آسیا به نفرات این تیم پرداخت شد یا خیر گفت: پاداش پیشکش. این بچه ها کتک نخورند پاداش نمی‌خواهند!

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین