جماعتی: قلباً دوست دارم در فولاد بمانم

جماعتی: قلباً دوست دارم در فولاد بمانم

کاپیتان این فصل فولادخوزستان معتقد است که چند روزی است فولاد شکل عادی به خود گرفته است. او که امروز تصمیم نهایی اش را بابت ماندن یا رفتن از این تیم اعلام می‌ کند، قلبا دوست دارد در خدمت سرخپوشان اهوازی باشد.
مهرداد جماعتی در مورد تغییرات در کادرمدیریتی فولاد گفت: به هر حال با توجه به استعفای آقای دهکردی، آقای اژدری مدیرعامل معوقه فولاد شد و انشاالله که بتواند تیم خوبی را روانه این مسابقات کند و تیمی در شأن فولاد و خوزستان ببندد. برای او آرزوی موفقیت می‌ کنم.

او در مورد کنار گذاشته شدن ابن قاسم ادامه داد: بالاخره نظر مدیرعامل جدید باشگاه این بود که آقای ابن قاسم را کنار بگذارد. هر مدیرعاملی یک نظری دارد و نظر آقای اژدری این بود که آقای ابن قاسم قطع همکاری کند. ابن قاسم زحمات زیادی برای فولاد کشید و جا دارد از زحمات او تشکر کرد.

بازیکن سرخپوشان اهواز در مورد نگرانی هواداران بابت شرایط حساس فولاد در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: هواداران حق دارند نگران باشند چون وضعیت فولاد با توجه به تحولاتی که در باشگاه انجام شده، زیاد خوب نیست ولی ۳، ۴ روزی می‌ شود که باشگاه شرایط عادی پیدا کرده و مسوولین دنبال بازیکنان مدنظر آقای اسکوچیچ هستند و انشاالله در چند روز آینده خبرهای خوبی به گوش هواداران می‌ رسد.

جماعتی در پایان در مورد اینکه مقصدش در فصل پانزدهم کدام تیم است افزود: وضعیت خودم امروز مشخص می‌ شود با توجه به جلساتی که با آقای اژدری دارم امروز مشخص می‌ شود که در فولاد خواهم ماند یا خیر. دوست دارم در خدمت فولاد باشم و انشاالله که این اتفاق بیافتد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین