اوباما و کلینتون دست به دامان هالیوودی‌ها شدند

اوباما و کلینتون دست به دامان هالیوودی‌ها شدند

هیلاری کینتون دیروز جمعه به لس‌آنجس بازگشت تا در دور جدید مراسم جمع آوری کمک مالی برای انتخبات ریاست جمهوری شرکت کند و اوباما پنج شنبه را با هالیوودی‌ها گذراند.
در مراسمی که هالیوودی‌ها برای جمع آوری کمک مالی برای هیلاری کلینتون برگزار کردند جمعی از چهره‌های مشهور حضور داشتند.

این مراسم که در دو نوبت و در خانه مایکل لومباردو رییس شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او و توبی مگوایر بازیگر مرد عنکبوتی برگزار شد، هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری شرکت کرد.

در خانه مگوایر و همسرش جنیفر مه‌یر، لئوناردو دی‌کاپریو و مادرش، الیزابت بنکس، داستین لنس بلیک، هاوارد گوردون تهیه کننده و بروس کوهن تهیه‌کننده شرکت کردند.

در این برنامه هیلاری کلینتون از رئوس برنامه‌هایش گفت و درباره تیراندازی در کارولینای جنوبی هم صحبت کرد و گفت هنوز کارهای زیادی وجود دارد که برای از بین بردن فاصله نژادی و مذهبی در میان بخش‌های مختف کشور باید به آنها پرداخت. او از تجربیاتش در زمینه روابط خارجی هم حرف زد.

لمباردو رییس برنامه‌ریزی برای شبکه «اچ‌بی‌او» و شوهرش سانی‌وارد میزبان برنامه دیگر کلینتون بودند که با حضور حدود ۱۲۰ نفر برگزار شد.

در این دو برنامه هر یک از شرکت‌کنندگان ۲۷۰۰ دلار پرداخت کردند و البته این مهمانی‌ها بدون حضور رسانه‌ها برگزار شدند.

دیروز صبح نیز کلینتون در مهمانی منزل پیتر لویی از مدیران کمپانی وستفیلد شرکت کرد تا به جمع‌آوری پول بپردازد.

این دومین دیدار کلینتون از لس آنجلس برای جمع‌آوری پول بود. او در ماه می نیز موفق شده بود تا ۳ میلیون دلار از مجموعه‌ای از برنامه‌ها و مهمانی‌ها جمع‌آوری کند.

آسوشیتدپرس نیز نوشت: باراک اوباما نیز پنج‌شنبه شب وارد لس‌آنجلس شد تا در مراسم مشابهی که از سوی کمیته ملی دموکراتیک ترتیب داده شده بود، حضور یابد. اوباما که صبح همان روز در واشنگتن درباره تیراندازی به سیاهپوستان کلیسای چارلزستون صحبت کرده و آن را تراژدی خوانده بود، در مهمانی چاک لور تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی شرکت کرد. قیمت شرکت در این مراسم برای هر نفر ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار تعیین شده بود. چاک لور تهیه کننده «تئوری بیگ بنگ» و «دو نفر و نصفی» میزبان حدود ۳۰ نفر بود. کانون اوبراین، متیو پری، کیفر ساترلند و جیمز باروز از جمله حاضران در این مراسم بودند که حدود یک ساعت و ربع به طول انجامید.

از آنجا اوباما به خانه فیلمساز هالیوود تیلر پری رفت تا در دومین مراسم جمع‌آوری پول شرکت کند. این مراسم بزرگتر بود و ۲۵۰ نفر در آن شرکت کرده بودند و بلیت‌های شرکت در این مراسم از۲۵۰۰ دلار تا ۳۳ هزار و ۴۰۰ دلار متغیر بود. این مراسم که اوباما در آن سخنرانی هم کرد، با صرف شام و گرفتن عکس با وی به پایان رسید. از جمله چهره‌های حاضر در این مهمانی جانیوری جونیز بازیگر، متیو واینر تهیه کننده «مد من»، جیسون کالینز بازیکن سابق ان‌بی‌ای و تد سارندونز رییس شبکه تلویزونی آنلاین نت فلیکس بودند.

اوباما شام آن شب را با استیون اسپیلبرگ و جفری کاتزنبرگ صرف کرد. این دو غول هالیوودی که بنیانگذار کمپانی انیمیشن دریم ورکز هستند پیش از رییس جمهوری هتل بورلی هیلز را ترک کردند و اوباما برای شرکت در مراسم دیگری در هتل باقی ماند.

هفته پیش اوباما و همسرش میشل اوباما میزبان یک مهمانی ۵۰۰ نفره با اجرای موسیقی از سوی استیوی واندر و پرنس بودند. این مهمانی که روی رسانه‌ها بسته بود به عنوان یک مهمانی خصوصی یاد شد.

به گفته دد لاین، کاتنزنبرگ و اسپیلبرگ دو تن از حامیان بزرگ مالی اوباما هستند و کاتزنبرگ در انتخابات ۲۰۱۲ به تنهایی ۲ میلیون دلار برای حمایت از اوباما هزینه کرد و اسپیلبرگ یک میلیون دلار از این بابت پرداخت کرد. کاخ سفید دیشب جمعه تایید کرد که اوباما با این دو تن شام خورده اما از بیان جزییات این دیدار خودداری کرد. برخی از رسانه‌ها از آن به عنوان دیداری دوستانه یاد کردند و برخی آن را به برنامه‌های اوباما ارتباط دادند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین