فیلمبرداری «نیاز» به نیمه رسید

فیلمبرداری «نیاز» به نیمه رسید

۴۰ درصد از فیلمبرداری مینی سریال «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی زاده به پایان رسید. حسین سهیلی زاده این روزها در حال آماده کردن مینی سریالی با نام «نیاز» برای شب های قدر است تا از شبکه سوم سیما پخش شود.
در حال حاضر ۴۰ درصد از این مینی سریال جلوی دوربین رفته است. بهاره افشاری، حدیث میرامینی، عمار تفتی، پندار اکبری و سیروس میمنت از جمله بازیگرانی هستند که تا امروز بازی خود را در این سریال آغاز کرده اند.

گروه فیلمبرداری در حال حاضر در یکی از بیمارستان های تهران مشغول فیلمبرداری هستند. طی روزهای آینده دیگر بازیگران این مینی سریال از جمله پوراندخت مهیمن و شهرزاد کمال زاده جلوی دوربین می روند.

داستان «نیاز» داستان زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است، این دو در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

از جمله عوامل این سریال می توان به سرپرست نویسندگان: عباس نعمتی، آهنگساز: فردین قره گزلو، تدوین: امیر عابدی، تصویربردار: محمد افضلی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، برنامه ریز: امیر سلیمانی، عکاس: هلیا رضایی، تهیه کننده: ایرج محمدی، بازیگران: بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی، سیروس میمنت اشاره کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین