تبعات بی تدبیری مسوولان را همچنان مردم مظلوم خوزستان می پردازند! نیروگاه رامین کماکان به سلامت مردم خوزستان بی توجه است ! باید سوخت مازوت از چرخه نیروگاه رامین حذف شود

تبعات بي تدبيري مسوولان را همچنان مردم مظلوم خوزستان مي پردازند!  نيروگاه رامين كماكان به سلامت مردم خوزستان بي توجه است !  باید سوخت مازوت از چرخه نیروگاه رامين حذف شود

درحالی که سوخت مازوت به دلیل اثرات مخرب زیست محیطی از چرخه صنعت کلانشهرها حذف و رفته رفته درشهرهای کوچک نیز مورد استفاده قرار نمی گیرد و جای خود را به سوخت های پاک داده است متاسفانه این سوخت در نیروگاه رامین کماکان مورد بهره برداری قرارمی گیرد و روزنامه نسیم خوزستان نیز به کررات این موضوع را منعکس نموده و اثرات مخرب آن را بر روی آب و ﺧﺎک وهمچنین ﺳﻼﻣﺖ هموطنان عزیز خوزستانی به همه گوشزد نموده است، گویا درج این گونه مطالب تاثیر بسزایی بر روی مسئولین نداشته چراکه توجه چندانی به آن نشده است!!
متولیان امر، سازمان محیط زیست و دستگاههای نظارتی شاید بصورت مقطعی با این نیروگاه برخورد هایی نموده باشند اما این برخورد ها چرا تاکنون مثمر ثمر واقع نشده است سئوالی است که آنها می بایست بدان پاسخ دهند ! علی رغم هشدارهای اعلام شده مدتی است نیروگاه رامین درحال استفاده از این سوخت بی کیفیت است و همچنان سلامت هموطنان عزیز خوزستانی را به خطرانداخته است! وشهراهواز را باتمام آلودگی های آن آلوده تر می کند !
هرچند بهره گیری از این نوع سوخت ممکن است بدلیل محدودیت های شرکت گاز استان باشد و شرکت گاز بیش از نیروگاه در این امر ظالمانه دخیل باشد ولی در هرصورت تبعات بی تدبیری مسئولان را همچنان مردم مظلوم خوزستان می پردازند!
نکته قابل توجه این است که چرا در نیروگاه های سراسر کشور سازمان های محیط زیست و دستگاه قضایی آنها شیر استفاده از سوخت مازوت آنها را پلمپ می نماید اما درخوزستان با اینهمه آلودگی ها خبری ازاین گونه برخورد ها نیست !
به حقیقت می توان گفت چنانچه نمایندگان و مسوولان اجرایی استان در حد و اندازه واقعی خودشان ظاهر می شدند و به وظایف قانونی و شرعی شان درقبال مردم شهید پرور خوزستان عمل می نمودند الان آلودگی های شدید با منشا داخلی وخارجی هوای خوزستان به خصوص کلانشهر اهواز را احاطه نمی کرد و سلامت مردم استان به مرحله خطر نمی رسید ومجبور نبودیم اکنون تاسف زمان های از دست رفته را بخوریم !
مدیر مسوول

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین