هادی نائیجی: تکلیف اکران «حق سکوت» مشخص نیست

هادی نائیجی: تکلیف اکران «حق سکوت» مشخص نیست

کارگردان فیلم سینمایی «حق سکوت» بیان کرد هنوز زمان و شرایط اکران این اثر مشخص نیست و وی در تدارک ساخت فیلم جدیدش است. محمد هادی نائیجی کارگردان «حق سکوت» با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۲ سال هنوز برنامه ای برای اکران این فیلم سینمایی وجود ندارد، گفت: هر وقت که پیگیر زمان اکران این فیلم هستم، اخبار مختلفی در این باره می شنوم و مسایلی چون نداشتن گیشه مناسب، نبود زمان مناسب برای اکران و یا بی‌علاقگی مخاطب به دیدن چنین فیلم هایی از جمله دلایل مختلف برای اکران نشدن فیلم مطرح می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه چرا «حق سکوت» را در گروه «هنر و تجربه» اکران نمی کند، توضیح داد: «حق سکوت» قرار بود در سری اول اکران گروه «هنر و تجربه» روی پرده برود حتی آقای علم الهدی برای نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» یک آنونس سینمایی نیز آماده کرده بود اما بعد از مدتی شنیدم که فیلم قرار نیست در این گروه نمایش داده شود.
این کارگردان سینما با اشاره به اینکه هر فیلمسازی دوست دارد اولین اثر سینمایی او دیده شود، بیان کرد: امیدوارم دوستان حوزه هنری شرایطی را فراهم کنند تا فیلم های کارگردانان فیلم اولی که با این نهاد همکاری کرده اند دیده شود. شاید موضوع فیلم از نظر دوستان کمی حساسیت برانگیز باشد، اما می تواند برای گروه «هنر و تجربه» فیلم مناسبی باشد.
وی با اشاره به فعالیت های جدید خود در حوزه سینما توضیح داد: در حال نگارش فیلمنامه‌ای هستم که ملودرام اجتماعی است که در صورت توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی، برای تولید این فیلم اقدام می کنم. فکر می کنم «حق سکوت» اولین و آخرین تجربه همکاری من با سرمایه گذار بخش دولتی بود. نائیجی در پایان گفت: هرچند برای «حق سکوت» و با توجه به داستانی که این فیلم داشت به بازیگران شناخته نشده و بیشتر بازیگران تئاتر نیاز داشتیم، اما فیلم جدید من با توجه به موضوع متفاوتی که دارد نیازمند حضور بازیگران شناخته شده سینمای ایران است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین