پروژه «بورن» گام پنجم را برداشت

پروژه «بورن» گام پنجم را برداشت

جولیا استیلس به فیلم بعدی «بورن» می‌پیوندد. مت دیمون با یک ماموریت در نقش جیسون بورن با جولیا استایلس همراه می‌شود. او یک بار دیگر در نقش نیکی پارسونز مامور سیا که به دشمن تبدیل شده ظاهر می‌شود تا پنجمین قسمت از فیلم «بورن» را که هنوز نامی برای آن تعیین نشده شکل دهد.
به گفته یکی از دست اندرکاران پروژه بورن که نخواست نامش گفته شود، استایلس که با دیمون در پروژه‌های قبلی او که در نقش ماموری که مبتلا به فراموشی است، شامل «برتری بورن» و «اولتیماتوم بورن» بازی کرده، در فیلم جدید نیز با دیمون جلوی دوربین می‌رود. او مثل دیمون از پروژه «میراث بورن» کنار گذاشته شده بود.
فیلم جدید ۲۹ جولای ۲۰۱۶ راهی سینماها می‌شود. فیلم جدید ادامه‌ای بر «میراث» است که با بازی جرمی رنر ساخته شده بود و بر شخصیت ماموری دیگر به نام ایرون کراس متمرکز بود.
کمپانی یونیورسال هر چند تلاش کرد تا فیلم «بورن» را به مسیر دیگری ببرد، اما سرانجام پذیرفت که مت دیمون چهره اصلی این مجموعه، باید حضور خود را در این پروژه حفظ کند.
یونیورسال سعی کرد با جایگزین کردن جرمی رنر در فیلم «میراث بورن» در سال ۲۰۱۲ ببیند که آیا می تواند این مجموعه را بدون دیمون بسازد، اما سرانجام معلوم شد که به بازگشت وی بیشتر فکر می‌کند.
مت دیمون به خاطر کنار گذاشتن گرینگراس از سوی یونیورسال، حاضر نشد دیگر در نقش بورن بازی کند.
گرین گراس فیلم سال ۲۰۰۴ را با عنوان «برتری بورن» و ادامه آن «اولتیماتوم بورن» را در سال ۲۰۰۷ ساخته بود اما در اختلاف با تونی گیلوری فیلمنامه نویس این مجموعه، گرینگراس از این پروژه کنار گذاشته شد و گیلروی در فیلم «میراث بورن» باقی ماند و رنر نیز به عنوان ستاره اصلی وارد فیلم شد. جرمی رنر، ریچل وایز و ادوارد نورتون در آن نقش آفرینی کرده بودند. به دلیل عدم حضور دیمون در این فیلم چندین بار ارجاعاتی به فیلم های قبلی با نمایش عکس هایی از مت دیمون در فیلم به کار رفته بود.
این فیلم ۲۷۶ میلیون دلار در دنیا فروش کرد که میزانش با ۴۴۳ میلیون دلار قسمت سوم با حضور دیمون متفاوت بود. تا کنون چهار قسمت از مجموعه جاسوسی بون ساخته شده است. «هویت بورن» به کارگردانی داگ لیمان (۲۰۰۲)، «برتری بورن» به کارگردانی پل گرینگرس (۲۰۰۴)، «اولتیماتوم بورن» به کارگردانی پل گرینگرس (۲۰۰۷) و «میراث بورن» به کارگردانی فرانک مارشال (۲۰۱۲).

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین