رقابت شانه به شانه انیمیشن «درون و بیرون» و «دنیای ژوراسیک»

رقابت شانه به شانه انیمیشن «درون و بیرون» و «دنیای ژوراسیک»

رقابت گیشه‌ای بین انیمیشن «درون و بیرون» و فیلم «دنیای ژوراسیک» همچنان ادامه دارد. انیمیشن «درون بیرون» به سرعت توجه سینماروهای آخر هفته را جلب کرده و با فروش حدودا ۳۴.۲ میلیون دلار از ۳۹۴۶ سینما، رتبه نخست فروش را از فیلم «دنیای ژوراسیک» ربود.
این انیمیشن فروش فوق العاده ای را آغاز کرده است و احتمالا فروش تعطیلات آخر هفته آن در آمریکای شمالی از ۹۰ میلیون دلار هم خواهد گذشت تا یکی از بهترین شروع نمایش ها را به غیر از «داستان اسباب بازی ها ۳» با ۱۱۰.۳ میلیون دلار تا کنون داشته است.
انتظار می‌رود فروش ۲۸.۹ ملیون دلاری فیلم «دنیای ژوراسیک» به ۱۱۰.۳ میلیون دلار از ۴۲۹۱ سینما برسد و سایه برتری خود را بر فیلم «انتقام جویان» با فروش ۱۰۳ ملیون دلاری اش بیندازد.
اگر این انیمیشن پشت سر فیلم «دنیای ژوراسیک» قرار بگیرد اولین محصول پیکسار خواهد بود که در رقابت خانگی در جایگاه نخست قرار نگرفته است. با این وجود فروش هفته اول همه چیز را مشخص نمی‌کند خصوصا اینکه انیمیشن ها بازار بزرگتری نسبت به فیلم های اکشن دارند. بر اساس نظر منتقدان این انیمیشن به کارگردانی پیت داکتر و رونالدو دل کارمن در رتبه برتر سینما قرار دارد و کمپانی پیکسار را برای اولین بار بعد از دو سال به صحنه بر خواهد گرداند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین