مرتضی فرشباف: «بهمن» پاییز اکران می‌شود

مرتضی فرشباف: «بهمن» پاییز اکران می‌شود

مرتضی فرشباف کارگردان سینما بیان کرد فیلم سینمایی «بهمن» در فصل پاییز در گروه «هنر و تجربه» اکران می شود.

مرتضی فرشباف کارگردان فیلم «بهمن» درباره اکران در پاییز گفت: در نظر دارم فیلم سینمایی «بهمن» را پاییز ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران کنم. فکر می کنم این گروه سینمایی در صورتی که سانس ها و سالن های مناسب در اختیار فیلم قرار دهد می تواند بهترین فرصت برای نمایش فیلمم باشد.

وی تاکید کرد: گروه سینمایی «هنر و تجربه» بیش از هر چیز نیازمند تبلیغات مناسب است، تبلیغاتی که شرایطی را فراهم کند تا مخاطب از فیلم ها، ساعت نمایش فیلم و سالن سینما با خبر باشد.

این کارگردان سینما ادامه داد: مدتی پیش می خواستم فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ببینم. چندین روز طول کشید تا توانستم بفهمم این فیلم در کدام سینما و در کدام سانس اکران می شود، بعد از آن وقتی برای دیدن فیلم به سینما رفتیم، گفتند به دلیل مشکل سخت افزاری فیلم اکران نمی شود.

فرشباف در پاسخ به اینکه فیلم دیگرش با نام «سوگ» چه زمانی اکران می‌شود، توضیح داد: قرار بود این فیلم را عید فطر در گروه «هنر و تجربه» اکران کنم، اما در نهایت تصمیم گرفتم که این فیلم بعد از «بهمن» در گروه «هنر و تجربه» اکران شود تا مخاطب بیشتر با من به عنوان کارگردان آشنا شود.

«بهمن» داستان زنی به نام هما از مجرب ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب‌کاری ۱۰ روزه‌ای را می‌پذیرد. هما دچار بی‌خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

فاطمه معتمد آریا، احمد حامد، مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا و شیرین یزدان بخش از جمله بازیگران این فیلم هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین