صدور پروانه نمایش فیلم «مادر قلب اتمی» به شرط حذف ۳۰ دقیقه

صدور پروانه نمایش فیلم «مادر قلب اتمی» به شرط حذف ۳۰ دقیقه

تهیه کننده «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده اعلام کرد وزارت ارشاد برای دادن مجوز نمایش به فیلم خواستار حذف ۳۰ دقیقه از اثر شده‌اند. سید امیر سیدزاده تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» با اشاره به اینکه برای صدور پروانه نمایش این فیلم سینمایی اعلام شده باید ۳۰ دقیقه از فیلم کم شود، گفت: «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده از جمله فیلم هایی است که مسئولان سینمایی متوجه ساختار و حرف جدید آن نشده اند. خلاقیت به کار رفته در «مادر قلب اتمی» می تواند سبک جدیدی در تلفیق رئال و سورئال در سینمای ایران باشد.
این تهیه کننده سینما ادامه داد: با توجه به اینکه حذف ۳۰ دقیقه از یک فیلم سینمایی امکان پذیر نیست، سعی کردیم با گذاشتن نریشن روی صحنه هایی که گفته‌اند باید حذف شود، این مشکل را برطرف کنیم. مساله مهم این است که فیلمنامه «مادر قلب اتمی» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تصویب قرار گرفته و اگر فیلمنامه نیازمند اصلاحات بود باید همان زمان به ما اطلاع می دادند نه اینکه در شورای پروانه نمایش بگویند ۳۰ دقیقه از یک فیلم را باید حذف کرد.
سیدزاده در پایان با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال است که سرمایه یک میلیاردی‌اش برای ساخت این فیلم به دلیل صادر نشدن پروانه نمایش خوابیده است، گفت: این فیلم باید نمایش داده شود تا من بتوانم از بازگشت سرمایه آن فیلم بسازم.
فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» دومین ساخته بلند سینمایی علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین