حمله به آمبولانس های اسرائیلی حامل تروریست‌های سوری

حمله به آمبولانس های اسرائیلی حامل تروریست‌های سوری

حمله به آمبولانس های اسرائیلی حامل تروریست های مجروح شده در تحولات سوریه بار دیگر همکاری و حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست های حاضر در این کشور عربی را ثابت کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، صبح و شامگاه گذشته دو دستگاه آمبولانس اسرائیلی در منطقه «دروز» که در حال حمل شورشیان مجروح شده در تحولات سوریه بودند، از سوی معترضان به حمایت تل آیو از تروریست های سوری مورد حمله قرار گرفتند. در این حملات دو نظامی صهیونیستی مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، در سال گذشته میلادی بیش از یک هزار و ۶۰۰ تروریست مجروح شده در تحولات سوریه برای مداوا به بیمارستان های رژیم صهیونیستی منتقل شده بودند و حتی تصاویری نیز در مورد عیادت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این افراد منتشر شده است.
در همین رابطه چندی پیش پایگاه خبری «عرب ۴۸» گزارش داد که پذیرش بالا و درمان تروریست های سوریه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی، اعتراض ساکنان فلسطین اشغالی را درپی داشته است. آنها می گویند: درمان تروریست های سوریه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی، سبب بروز تاخیر در عمل جراحی ساکنان فلسطین اشغالی شده است.
رژیم صهیونیستی همچنین کمک های تسلیحاتی و مخابراتی گسترده ای به گروه های تروریستی مخالف حکومت بشار اسد در مناطق قُنیوا و درعا ارسال می کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین