معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛ تشدید نظارت‌های بهداشتی ماه رمضان در بازار جنوب خوزستان

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛ تشدید نظارت‌های بهداشتی ماه رمضان در بازار جنوب خوزستان

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از اجرایی شدن طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان در حوزه فعالیت این دانشکده خبر داد. شهرام ترحمی اظهار کرد: نظارت‌های مختلف در ماه مبارک رمضان با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تشدید شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: سازماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و تجهیز آنها در ماه رمضان اجرایی شد، ضمن اینکه به منظور تشدید اقدامات کنترلی، کشیک‌های کارمندان ما در ساعات غیراداری و ایام تعطیل برقرار شد.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: به منظور رصد کردن و انجام آزمایش‌های مداوم وضعیت آب شهرستان، کشیک ما در ایام تعطیل نیز دایر شد.
وی با اشاره به اماکنی که در طرح تشدید نظارتی ماه مبارک رمضان به صورت مرتب بازدید می‌شوند، خاطرنشان کرد: شیرینی‌فروشی‌ها، کارگاه‌های قنادی، کارگاه‌ها و مراکز عرضه زولبیا و بامیه، نانوایی‌ها، کارگاه‌های نان فانتزی، آش و حلیم‌پزی‌ها، آجیل فروشی‌ها، مراکز فروش آب شیرین، مساجد و سایر اماکن متبرکه؛ این مکان‌ها را تشکیل می‌دهند.
ترحمی در پایان، از اقدامات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه اطلاع‌رسانی بهداشتی در ماه مبارک رمضان گفت و تصریح کرد: تهیه اطلاعیه‎‌ها و برنامه‌های آموزشی و انتشار آنها در رسانه‌های مکتوب و صدا و سیما، تهیه و توزیع پوستر و پمفلت موضوعی و توزیع آنها در سطح مناطق اصلی شهرها و نصب بنرهای آموزشی در مناطق مختلف از جمله این اقدامات به شمار می‌روند.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین