کاشانی: کلمه استعفا را نمی‌شناسم

کاشانی: کلمه استعفا را نمی‌شناسم

روز گذشته شایعه استعفای جعفر کاشانی در محافل ورزشی به گوش رسید و به این دلیل با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم. کاشانی در این باره چنین گفت: نمی‌ دانم بحث استعفا از کجا مطرح شده و بعد از ۶۰ سال حضورم در ورزش ایران هنوز نمی‌ دانم بعضی از خبرها از کجا می‌ آید و منبعش چیست و چه کسی می‌سازد و از رسانه شما هم گله می‌ کنم که این خبرها را می‌ شنود و با توجه به شناختی که از من دارد، باور می‌ کند.
کاشانی درباره وضعیت باشگاه گفت: وقتی تیم دولتی است قاعدتا دولت هم باید عمده هزینه هایش را متقلب شود و البته تا اینجای کار دولت محترم به وعده اش عمل کرده و اولین بخش از هزینه ها را پرداخت کرده است.
کاشانی درباره وضعیت حضورش گفت: همه آنهایی که من را می‌ شناسند می‌ دانند که من تصمیم شتابزده نگرفته و هیچگاه نمی‌ گیرم. اگر قرار بود استعفا دهم چرا دو هفته پیش با همان مسوولیت گذشته یعنی ریاست هیات مدیره در باشگاه به کارم ادامه دادم. می‌ دانم وضعیت سخت است اما باید باشیم و کار کنیم و باشگاهمان را بسازیم. کاشانی در مورد وضعیت ورودی ها و خروجی های باشگاه گفت: گروهی که بر مسند کار نشسته اند، آدم های صاحب توانی هستند و اجماع نظر آنها باعث پیشرفت تیم می‌ شود. یادتان باشد که وقار مدیریتی و اخذ تصمیم های درست گاهی اوقات از پول مهمتر است.
کاشانی افزود: بله من هم می‌ دانم پول مهم است و گاهی اوقات حلال مشکلات می‌ شود اما پول به تنهایی نمی‌ تواند چاره کار باشد، چه بسا در ۱۰ سال گذشته زمانی بوده که تیم بیشترین پول را داشته اما در مسابقات لیگ پنجم شده است. باشگاه پرسپولیس امسال با دادن معقول پول به بازیکنان نه گرانترین بازیکنان بلکه مناسب ترین بازیکنان را برای پوشاندن ضعف های خود جذب خواهد کرد و البته تا اینجای کار اگر هم بازیکنان کمی را گرفته ایم اما بازیکنان مفیدی را جذب کرده و بازیکنان مفید دیگری را هم می‌ گیریم ضمن اینکه بازیکنان موثر و مفید خود را نگه خواهیم داشت و با تشریک مساعی تیم خوبی را به مسابقات خواهیم فرستاد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین