سفره‌ی الهی/بازیگر سریال ماه رمضان شبکه دو: بازی در کنار امین تارخ واقعا لذت‌بخش بود

 سفره‌ی الهی/بازیگر سریال ماه رمضان شبکه دو: بازی در کنار امین تارخ واقعا لذت‌بخش بود

بهاره کیان‌افشار – بازیگر سریال رمضانی «گاهی به پشت سر نگاه کن» – می‌گوید: ملودرام بودن، شانس سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» است و اتفاقا چه خوب شد که این مجموعه در این ایام در کنار دو سریال طنز قرار گرفت.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون که بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری، دومین تجربه کاری‌اش در قالب سریال تلویزیونی است گفت: کار طنز و ملودرام هر دو بستگی به کیفیت دارند، از طرفی مردم هم به کارهای طنز، لطیف و خنده‌دار نیاز دارند و هم اینکه دلشان می‌خواهد قصه‌های جدی خوبی را دنبال کنند. به نظرم اتفاق خوبی است که سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در کنار دو مجموعه طنز دیگر قرار گرفت و خدا را شکر تاکنون بازخوردهای این سریال خیلی خوب بوده است.

بازیگر نقش شبنم تابش در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» همچنین افزود: به نظر می‌رسد مخاطبان با حوصله بیشتری این مجموعه را دنبال می‌کنند؛ چراکه اصولا در ماه مبارک رمضان مردم بیشتر در خانه می‌مانند و گویا یک سنت شده که مردم بعد از سفره افطار پای تلویزیون می‌نشینند و فیلم و سریال‌ها را تماشا می‌کنند.

وی در ادامه درباره تایم پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» از شبکه دو سیما و اینکه آیا از زمان پخش این سریال راضی است؟ خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیگر و بیننده تا به حال این احساس را نداشتم که چون سریال شبکه دو آخرین مجموعه نمایشی است که به روی آنتن می‌رود، دیده نمی‌شود؛ چراکه ساعت زندگی مردم در ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند و به نظرم تایم پخش «گاهی به پشت سر نگاه کن» مشکلی ندارد و ما راضی هستیم. این سریال دو ساعت بعد از افطار پخش می‌شود و به نظرم در این تایم تماشاگر انرژی و وقت بیشتری برای تماشا دارد.

بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» سپس به ساخت کارهای ماه رمضان همراه با صبر و حوصله اشاره و تأکید کرد: «گاهی به پشت سر نگاه کن» از همان ابتدا قرار نبود در ماه رمضان پخش شود اما در هر صورت این سریال با صبر و حوصله ساخته شد که به نظرم شاید این یک اتفاق بود که تلویزیون تصمیم بگیرد هر سال زودتر به فکر سریال‌های رمضانی‌اش بیفتد و قطعا همین امر باعث بالا رفتن کیفیت کارها خواهد شد.

او در ادامه یادآور شد: «گاهی به پشت سر نگاه کن» قصه خوبی دارد و خوب پیش می‌رود. اگر تماشاگر دو الی سه قسمت از «گاهی به پشت سر نگاه کن» را دنبال کند دیگر رهایش نمی‌کند. «گاهی به پشت سر نگاه کن» دومین سریالی است که من در آن حضور دارم. سریال «کلاه پهلوی» اولین تجربه سریالی‌ام بود. در کل خوشحالم که «گاهی به پشت سر نگاه کن» در این مقطع به روی آنتن رفت.

کیان‌افشار که در سریال در حال پخش مازیار میری نقش دختر امین تارخ را ایفا می‌کند، درباره‌ی ایفای نقش در کنار این هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار خرسندی کرد و گفت: بازی در کنار آقای تارخ واقعا لذت بخش بود. ایشان در کارش جدی اما در عین حال آدم رئوف، مهربان و همراهی است و به نظرم بازیگر فوق‌العاده توانمندی است. در کل همه عوامل در این مجموعه به نظرم درجه یک بودند و از همکاری با آن‌ها لذت بردم.

وی در بخشی دیگر از گفته‌هایش درباره رقابت سریال‌های رمضانی امسال بیان کرد: اصولا اعتقادی به رقابت ندارم و به نظرم رقابت سریال‌های رمضان یک نگاه تبلیغاتی است. به عنوان یک بازیگر احساس رقابت نمی‌کنم چراکه هر کاری حرف خودش را می‌زند و مخاطب خودش را دارد. به اعتقاد من هیچ کاری برای رقابت و مسابقه ساخته نشده، بلکه برای رساندن پیام خودش برای تماشاگر ساخته شده است.

بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در پایان گفت‌وگوی خود اعلام کرد، در حال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر با عنوان «پِپِرونی برای دیکتاتور» است که قرار است از نیمه تابستان در تماشاخانه ایران‌شهر به روی صحنه بیاید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین