«پاپ» شهریور ماه به سینما می‌رود

«پاپ» شهریور ماه به سینما می‌رود

فیلم «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور مجوز نمایش دریافت کرد و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است شهریورماه روی پرده سینماها برود.

احسان عبدی‌پور که با فیلم تحسین شده «تنهای، تنهای، تنها» در سینمای ایران شناخته شد و دومین فیلم سینمایی خود را با عنوان «پاپ» جلوی دوربین برده درباره اکران این اثر گفت: پس از مدت‌ها انتظار و بلاتکلیفی چندی پیش پروانه نمایش «پاپ» صادر شد.

وی ادامه داد: با صدور پروانه نمایش، شرکت پخش «نیکان فیلم» با مدیریت بیژن امکانیان مسئولیت پخش فیلم «پاپ» را به عهده گرفته و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بر این است که شهریورماه ماه روی پرده رود.

این فیلمساز درباره داستان فیلم «پاپ» گفت: این فیلم سینمایی یک اثر سه اپیزودی از اعضای یک خانواده‌ بوشهری است که داستان هر اپیزود با اپیزود‌های دیگر در ارتباط است و در بخش خصوصی توسط ادریس عبدی‌پور تهیه‌ شده و محمد آلادپوش فیلمبردار، نازنین مفخم تدوینگر، جهانگیر میرشکاری صدابردار و مهران ملکوتی صداگذار از عوامل «پاپ» هستند.

عبدی پور که به تازگی مجوز ساخت فیلم «آه ای عبدالحلیم» را دریافت کرده است درباره مراحل تولید این فیلم نیز گفت: در حال حاضر در پیش تولید هستیم و جلوه های ویژه مورد نیاز این فیلم سینمایی را مورد بررسی قرار می دهم چون در این فیلم هواپیمایی وجود دارد که قرار است در بیابان به زمین بنشیند و نیاز به جلوه های ویژه میدانی دارد.

وی در پایان بیان کرد: شهریور ماه این فیلم را به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی کلید خواهیم زد و فیلمبرداری به طور کامل در بوشهر انجام می شود و در نظر دارم علاوه بر بازیگران چهره از بازیگران بومی نیز استفاده کنم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین