نمایندگی انجمن صنفی کشاورزی خوزستان در استانداری مستقر شد

نمایندگی انجمن صنفی کشاورزی خوزستان در استانداری مستقر شد

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: از امروز هیئت نمایندگی انجمن صنفی کشاورزان با استقرار در محل استانداری پیگیر موضوع پرداخت معوض کشت به کشاورزان می‌شود.

مسعود اسدی اظهار کرد: سید محمد هاشمی، حکیم خنیفری، سید حسین موسوی، هوشنگ مقامسی، حسین مرمضی، جاسم بوعذار، فتح اله الهیاری و جواد حزبیان به‌عنوان هیئت نمایندگی انجمن صنفی کشاورزان خوزستان به‌طور روزانه موضوع تعیین معوض کشت را که قبلا توسط مقامات استانداری به کشاورزان محروم از آب وعده داده‌شده بود را پیگیری می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان افزود: در واقع این نمایندگان در استانداری مستقر و تا حصول نتیجه قطعی به کار خود ادامه می‌دهند. کشاورزان با انجام کشاورزی نسبت به تأمین معاش خانواده خود اقدام کرده زیرا در اکثر نقاط خوزستان، کشاورزی حرفه و شغل مردم است بنابراین با تعطیلی و یا ممنوعیت آن، بسیاری از کشاورزان از کار بیکار خواهند شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که معوض کشت حق قانونی و طبیعی برای کشاورزان بوده و در برخی استان‌ها این نوع حمایت از کشاورزان توسط دولت صورت گرفته به همین دلیل پرداخت معوض کشت تنها راه پذیرش ممنوعیت کشت خواهد بود. همچنین به‌عنوان یک خط قرمز از سوی تشکل‌های کشاورزی استان تلقی می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین