غلامعلیان خبر داد: همایش راهکارهای جذب توریسم در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

 غلامعلیان خبر داد: همایش راهکارهای جذب توریسم در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از برگزاری همایش بین‌المللی راهکارهای جذب توریسم و ایجاد جاذبه‌های صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند خبر داد.

غلامحسین غلامعلیان اظهار کرد: تلاش در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های هنری و پرورش استعدادهای هنری جوانان بومی آبادان همواره از دغدغه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند بوده است.

وی با اشاره به نشست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با مدیر هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: طی روز‌های گذشته نشستی با مدیر هنری سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم که موضوع تشکیل گروه‌های آماتور، حمایت از آنها و ارتقای توانمندی‌های هنری هنرمندان بومی بررسی شد.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و شرکت پالایش نفت آبادان، همایشی بین‌المللی با موضوع راهکارهای جذب توریسم و ایجاد جاذبه‌های صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند برگزار شود.

غلامعلیان در ادامه جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم را از زیرساخت‌های مهم نظام اقتصادی دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی اروند جایگاه مناسبی برای جذب توریسم است و چنانچه این ظرفیت‌ها دیده شود زمینه جهش و رونق اقتصادی در این منطقه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به شناورهای فرسوده آبادان تصریح کرد: احیای شناورهای فرسوده یکی از پتانسیل‌های آبادان است، به شکلی که می‌توان از آنها به‌عنوان لنج‌های تفریحی، کافی‌شاپ و اسکله ماهیگیری استفاده شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین