جشن تکلیف ۱۵۰ دانش‌آموز دختر روزه اولی در اندیمشک

جشن تکلیف 150 دانش‌آموز دختر روزه اولی در اندیمشک

جشن تکلیف ۱۵۰ دانش‌آموز دختر روزه اولی با حضور مسئولان در اندیمشک برگزار شد.
پیش از ظهر امروز و در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان، جشن تکلیف و عبادت ۱۵۰ دختر روزه اولی آموزشگاه‌های اندیمشک در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این مراسم با اشاره به اینکه هر چیزی بهاری دارد، اظهار کرد: بهار قرآن هم ماه مبارک رمضان است که در این ماه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام می‌شود تا روح معنوی در جامعه حاکم شود.

وی افزود: دانش‌آموزان قشر حساس و مهمی در جامعه هستند و ما معتقدیم آموزش‌های دینی برای دانش‌آموزان و نوجوانان باید به روز و در قالب‌های جذاب و بر اساس نیاز مخاطب به آنان ارائه شود.

حسینوند خاطرنشان کرد: امروز برای دانش‌آموزان آغاز فصل جدیدی از زندگی است و آنان از نظر جسمی و روحی به حدی رسیده‌اند که مکلف شده‌اند تا تکالیف الهی و روزه را انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در پایان، با اشاره به جایگاه ویژه والدین در تربیت دینی فرزندان، تصریح کرد: والدین به عنوان الگوهای عینی رفتاری می‌توانند فرزندان خود را به شناخت هر چه بیشتر مسائل دینی و مذهبی هدایت کنند.

در این مراسم که به همت موسسه نغمه‌های عشق برگزار شد، دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های متنوع هنری، قرآنی، سرود و نمایش ورود خود به سن تکلیف را جشن گرفتند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین