آغاز فیلمبرداری «بهشت از جنوب شرقی» از اواخر تابستان

آغاز فیلمبرداری «بهشت از جنوب شرقی» از اواخر تابستان

ابراهیم اصغری از آغاز فیلمبرداری «بهشت از جنوب شرقی» از اواخر تابستان ۹۴ و همزمان با خنک شدن هوا در منطقه سیستان و بلوچستان خبرداد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما گفت: بازنویسی فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» توسط احمد کاوری به پایان رسیده و مقدمات تولید کار را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را احمد کاوری برعهده دارد، با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و تعدادی از نهادهای مختلف جلوی دوربین می رود و با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعد از پایان ماه مبارک رمضان پیش تولید کار را آغاز می کنیم.

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران فیلم قطعی شده اند یا خیر؟ توضیح داد: با تعدادی از بازیگران مورد نظر برای حضور در این فیلم صحبت کرده ایم، اما تا زمانی که بحث بودجه و سرمایه فیلم مشخص نشود، نمی توانیم قرارداد نهایی را با بازیگران ببندیم.

تهیه کننده فیلم «او خوب سنگ می زند» بیان کرد: با توجه به گرمای شدید منطقه سیستان و بلوچستان، فکر می کنم فیلمبرداری «بهشت از جنوب شرقی» اواخر تابستان و با خنک شدن هوا در این منطقه آغاز می شود.

«بهشت از جنوب شرقی» درباره یک گروه از مردم بومی سیستان و بلوچستان است که تاثیرات بمب گذاری توسط یک گروه تروریستی در زندگی آنها را به تصویر می کشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین