احتمال ساخت «انزوا» توسط سامان سالور

احتمال ساخت «انزوا» توسط سامان سالور

طبق گفته سامان سالور ساخت فیلمنامه «سال کبیسه» برایش در اولویت است. او امید دارد اوایل پاییز وارد پیش‌تولید شود و اواسط یا اواخر این فصل فیلمش را کلید بزند. این در شرایطی است که وی به تازگی از فیلمنامه دیگری به نام «انزوا» نام برده است.
سامان سالور پیش از این اعلام کرده بود احتمال دارد با یک سریال ۲۶ قسمتی به نام «خواب‌گردها»، به تلویزیون برود، این در حالی بود که وی اظهار داشت فیلمنامه دیگری به نام «سال کبیسه» را آماده ساخت دارد که به دنبال فراهم کردن سرمایه لازم برای تولید آن است، اما فیلمنامه دیگری به نام «انزوا» گزینه دیگر روی میز این کارگردان سینما است.

بر پایه این گزارش سالور همچنان در انتظار فراهم شدن هزینه ساخت سریال «خواب‌گردها» به سر می‌برد اما به دلیل فراهم نشدن شرایط اقتصادی در این زمینه، وی به دنبال ساخت یکی از دو فیلمنامه موجود خود است.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، طبق گفته کارگردان فیلم سینمایی «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» ساخت فیلمنامه «سال کبیسه» برایش در اولویت است. او امید دارد که اوایل پاییز وارد پیش‌تولید شود و اواسط یا اواخر این فصل فیلمش را کلید بزند این در شرایطی است که وی به تازگی از فیلمنامه «انزوا» در میان سایر گزینه هایی که احتمال ساخت آن ها توسط او وجود دارد نام برده است. شاید با این که «سال کبیسه» برای سالور در اولویت است «انزوا» می‌تواند رقیب اصلی این فیلمنامه باشد.

بر اساس این گزارش سالور تا به این لحظه درخواست پروانه ساخت برای هیچ کدام از فیلمنامه هایش نداده است او اذعان دارد برای اینکه شرایط زمانی بعد از صدور پروانه ساخت کمی محدود است، ابتدا ترجیح داده که سرمایه‌گذار این بخش مشخص شود و بعد از آن برای فیلمنامه خود در خواست صدور پروانه ساخت کند. بدین ترتیب گزینه‌های روی میز سامان سالور یک سریال و دو فیلمنامه سینمایی است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین