کمال‌زاده: اتفاقی که دوست داشتم در «نیاز» برایم افتاد

کمال‌زاده: اتفاقی که دوست داشتم در «نیاز» برایم افتاد

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نیاز» گفت: درست است در این مدت چند تجربه حضور در نقش‌های منفی یا خاکستری را داشته‌ام، اما هیچکدام کوچک‌ترین شباهتی به قبلی نداشته چراکه هیچگاه دوست ندارم به کلیشه نزدیک شوم و دلم می‌خواهد نقش‌های متفاوتی را بازی کرده و مخاطبم را غافلگیر کنم.
«شهرزاد کمال‌زاده» بازیگر مینی سریال نیاز گفت: در مینی سریال نیاز نقشی خاکستری را ایفا می کنم که در خارج از کشور با پسری به نام پیمان ازدواج کرده و به محض بازگشت به ایران درگیر مسائل خانوادگی می شوند. وی در همین زمینه ادامه داد: متاسفانه در این مدت اخیر قصه های خیلی خوبی به دستم نرسیده است. اما نیاز بر خلاف همه آنها از قصه خوبی برخوردار بود.
بازیگر سریال بچه های نسبتا بد افزود: نیاز از معدود کارهایی بود که ۳ کاراکتر اصلی آن را خانم ها ایفا می‌کنند و همین موضوع برای من خیلی خوشایند بود. از طرفی حسین سهیلی زاده معمولا از این دست سریال ها را در کارنامه خود برجای گذاشته است که همه اینها باعث می شود قصه خوب و کامل و جدیدی را هر بار برای مخاطبش داشته باشد.
کمال زاده درباره نقش خود در سریال نیاز بیان کرد: تا به حال چندین نقش منفی و خاکستری را در کارنامه کاریم داشته ام، اما نقشی که در نیاز بازی می کنم از جهاتی با همه آنها متفاوت است چراکه این شخصیت در شرایط متفاوت تری به نسبت سایر کاراکترهایی که تا به حال ایفا کرده ام قرار می گیرد.
وی با اشاره به حضورش در سریال شبهای قدر ماه رمضان نیز بیان کرد: همیشه برای اینکه نقشی را بازی کنم، با خدا صلاح و مشورت می کنم. مدت زیادی بود که دوست داشتم با حسین سهیلی زاده همکاری داشته باشم و الان که فکر می کنم به این نتیجه می رسم که همه عوامل دست به دست هم داد تا اتفاق خوبی مثل حضورم در سریال ایشان آن هم در شب‌های قدر صورت بگیرد.
این بازیگر ادامه داد: هنوز هم تمام گروه مشغول تصویربرداری هستیم و احتمالا تا دو روز آینده سکانس های پایانی را ضبط کنیم. این سریال کمتر از یک ماه تولید شد و همه ما می دانیم ضبط سریال آن هم در ماه رمضان سختی های خاص خود را دارد.
بازیگر سریال راه طولانی در ادامه صحبت هایش گفت: به طور طبیعی در مورد مینی سریال ها این اتفاق می افتد که به خاطر مدت زمانی که برای پخش دست گروه تولید هست، ممکن است مخاطب کمتری با سریال ارتباط برقرار کند. از طرفی هم هیچگاه نمی توانم با پخش یک قسمت از سریالی حدس بزنم که تا چه میزان از آن استقبال خواهد شد، اما لااقل این را می دانم که ما و تمام گروه در حدی که در توان داشتیم، تلاش کردیم و امیدواریم اتفاق خوبی را در این راستا شاهد باشیم.
کمال زاده که نقش کوتاهی را در سریال آمین نیز بازی کرده است، در اینباره بیان کرد: در سریال پلیسی آمین نیز نقشی کوتاه و البته متفاوت دارم که یکی از نقش‌های متفاوتم هست و بسیار دوستش دارم.
وی در پایان گفت: درست است در این مدت چند تجربه حضور در نقشهای منفی یا خاکستری را داشته ام، اما هیچکدام کوچکترین شباهتی به قبلی نداشته چراکه هیچگاه دوست ندارم به کلیشه نزدیک شوم و دلم می خواهد نقش های متفاوتی را بازی کرده و مخاطبم را غافلگیر کنم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین