مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد؛ انجام ۵۹ هزار آزمون بر روی نمونه‌های واحدهای تولیدی و محموله‌های صادراتی و وارداتی

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد؛ انجام 59 هزار آزمون بر روی نمونه‌های واحدهای تولیدی و محموله‌های صادراتی و وارداتی

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در سه ماهه اول امسال تعداد ۹ هزار و ۴۱۸ نمونه از بخش‌های مختلفی همچون واحدهای تولیدی، واحدهای صنفی و محموله‌های صادراتی و وارداتی توسط کارشناسان استاندارد مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند.
رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: ۵۹ هزار و ۵۸۲ مورد آزمون توسط آزمایشگاه‌های همکار مورد تایید صلاحیت این اداره کل و آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان بر روی نمونه ‌های یاد شده انجام شده است.

وی در ادامه افزود: نمونه‌های فوق در زمینه‌های مختلف از جمله لوازم خانگی، صوتی و تصویری، صنایع غذایی و کشاورزی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، مکانیک و فلزشناسی، برق و الکترونیک، نساجی و سلولزی و…. هستند که آزمو‌ن‌های مختلفی از جمله معیار مصرف انرژی، نشانه‌گذاری، توان، نوع مواد به کار رفته، آزمون‌های ابعادی، فیزیکی، مکانیکی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت فشاری، استحکام، چگالی، فلزات سنگین، بسته بندی، رنگ، طعم، باقیمانده سموم، بافت شناسی و … بر روی آنها انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج آزمون اعلام شده ۹ هزار و ۲۰۲ نمونه با استانداردهای ملی مربوطه مطابقت داشته و ۲۱۶ نمونه نیز مردود و مغایر با استانداردهای ملی مربوطه اعلام شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین