حسن زاده: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان است

حسن زاده: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان است

امام جمعه موقت اهواز گفت: شرکت و حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده با بیان این که روز قدس، روز بسیار مهمی است، اظهارکرد: یکی از دلایل اهمیت این روز، خود قدس و سرزمین فلسطین است؛ سرزمینی که برای مسلمانان بسیار مقدس است.
وی افزود: اهمیت برگزاری روز قدرس، تنها به دلیل قداست سرزمین فلسطین و آرمانی بودن آن نیست، بلکه فلسطین سرزمین مسلمانان بوده و اکنون اشغال شده و این اشغال به صورت ظالمانه‌ای مورد تأیید برخی دولت‌های مستکبر قرار گرفته است.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین گفت: این ظلم و اشغالی که در فلسطین توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود، اگر در هر جای دیگر جهان صورت بگیرد غیرقابل قبول است. ظلم در تمام دنیا مورد تأیید کسی نیست و مساله قدس اهمیت این موضوع را بیشتر کرده است.
حسن‌زاده عنوان کرد: در سال‌های اخیر در طول سال دو راهپیمایی بزرگ شامل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن و روز قدس داشته‌ایم. علاوه بر این‌که حضور در روز قدس یک وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان است دلیل دیگر اهمیت آن، تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است. وی ادامه داد: روز قدس ادامه دهنده مسیر امام (ره) و سیر انقلاب اسلامی است و حضور مردم نشان دهنده آن است که مردم همچنان بر آرمان‌های خود استوار هستند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جاری تصریح کرد: حضور مردم، حمایت و همراهی ملت، پشتوانه مذاکرات است.
وی خاطرنشان‌کرد: حضور مردم در روز قدس نشان‌دهنده ایستادگی بر آرمان‌های خود است؛ آرمان‌هایی که در مذاکرات هسته‌ای باید مورد توجه قرار گرفته شود. با توجه به روحیه عزت‌طلبی مردم، ان‌شاءالله بتوانیم این مذاکرات را به آنچه که در شان این مردم باشد، به سرانجام برسانیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین