آل‌اسحاق: سیدجلال بازیکن ماست

آل‌اسحاق: سیدجلال بازیکن ماست

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تهران می‌گوید که سیدجلال حسینی بازیکن این تیم است و اگر استقلالی‌ها می‌خواهند با او مذاکره کنند، خودشان می‌دانند.
حسین آل‌اسحاق در خصوص اینکه علی نظری‌جویباری اعلام کرده در صورت مهیا شدن شرایط، باشگاه استقلال با سیدجلال حسینی مذاکره خواهد کرد، چراکه این بازیکن قراردادی با باشگاه نفت امضا نکرده است، گفت: منصوریان به ما اعلام کرد با حسینی در تماس بوده و این بازیکن هم بعدازظهر امروز در تمرینات حاضر می‌شود. تفاهمات لازم را با حسینی انجام داده‌ایم و او بازیکن باشگاه نفت است.

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تهران ادامه داد: اگر مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که می‌خواهند با سیدجلال حسینی مذاکره کنند، خودشان می‌دانند اما او با باشگاه نفت به توافق رسید.

وی با اشاره به اینکه گفته شده حسینی قراردادی با باشگاه نفت ندارد، اظهار داشت: نه تنها حسینی بلکه قرارداد هیچکدام از بازیکنان نفت به امضا نرسیده و باید قراردادها را ثبت کنیم. قرارداد این بازیکن هم با باشگاه نفت توسط نماینده‌اش امضا شده و مشکلی از این بابت نیست. نیازی نیست که قرارداد جدیدی با حسینی به امضا برسانیم و فقط باید قرارداد او در هیئت فوتبال ثبت شود.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن دیگری هم به تیم نفت اضافه خواهد شد یا نه، گفت: خیر، ما با جذب حسینی پرونده نقل‌وانتقالات را بستیم و تیم هم چهارشنبه راهی اردو خواهد شد. سعی داریم پیش از برگزاری اردو هم قرارداد بازیکنان را به هیئت فوتبال بفرستیم تا به ثبت برسد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین